csütörtök, november 29

amíg mosolygok,vonzom az embereket.-ezt szokták mondani.de mi van akkor,amikor eljön az az idő,hogy nem tudok mosolyogni,mert épp  nem olyan a kedvem?nem szeretném,ha nem lenne okom a mosolygásra.de mellékesen...legalább tudni fogom,mit kell tennem,vagy mit nem,ha nincs kedvem hozzátok.

a zene most sokkal jobban átjár,mint ez elmúlt pár hónapban.nem is volt időm arra,hogy igazán beleéljem magam.tegnap este,ahogy pokrócba bújva lefeküdtem,és elindítottam a balázs szerint szeretkezős zenéket...na,asszem akkor igazán átjött az érzés.
balázs.Balázs.úgy 11 hónapja,hogy megismertem.mikor először,és eddig utoljára láthattam.egyszeri alkalom,hogy hallhattam a hangját,láthattam a két saját szememmel,és tölthetett nekem ásványvizet majd a kitöltött borral koccinthattunk.és azóta...najó,talán az elmúlt 5hónapban,hogy mindennap gondolok rá.ha egy egész nap nincs hozzá szerencsém interneten keresztül,szar lesz a kedvem.vele álmodom,tervezem a szilvesztert és a nyarat.magamba vésem minden mondatát,és csak azért is megszeretem az általa küldött dalokat,még ha nem is tetszenek.nem,nem szerelem.ugyan,dehogy!csak különleges érzés,amit még nem sikerült beazonosítani.egy valamit tudok...kötődünk egymáshoz és odavagyunk egymásért.ez két dolog.
Elrohannék, bujdokolnék
Ágyba bújnék, menetelnék
Színészkednék, mint egy vándor
Bevallom, be is rúgnék párszor
Ha megunnám, továbbállnék

ágybabújnék,cirógatnám,befonnám a haját.bőgőzésére ébrednék,és incubusra szeretkeznénk.nevetnénk,elfutnék előle.ráköpném a pezsgőt és lefotóznám,ahogy megcsikiz.vagy ahogy csókot ad a homlokomra.csókot,amire olyan régen vártunk már.
vagy majd talán ott fent megkapom.és akkor mondhatjuk,hogy igen...egy életen át erre vártunk.


(Itt az idő hogy átértékeljem a találkozásunk? a tova szállt papírrepülőt? a válaszolatlan kérdéseket? szeretném ha egyszer közhelyek nélkül tudnánk beszélni. mindenféle zárkózottság s szódobálást elhagyva. amikor szemedbe nézve megmutatom önmagam s megmutatod önmagad. nem kellenek érzések. csak emlékezni akarok RÁD. nem arra akit előttem játszottál vagy az állmosolyra amit magadra erőltettél.)-ezt csak azért,mert nagyon tetszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése