kedd, június 5

nekik megadom magam.


azt hiszem, megadtuk a módját a szombatnak.olyan istenigazából.jaja,pont úgy.kikurt élvezet volt,kurva nagy eufória meg minden.nagyon a helyén volt,csak az a részeg idióta hapsit belöktem volna a színpad alá.de az mellékes.első sor,A Tibivel egyvonalban.kéklila foltok a lábon,sörös póló,vörösbor foltos sál és füst szagú haj.rengeteg Quimby rajongó,könyökölő,ámuló csajszik az elsősorban,Tibit bámulva,fekete lamour-ra tomboló nép,ordító,eszeveszett,kábulatba esett emberek.Tibi koncert előtt,hangolás közben bepózolt rendesen nekünk,Faszi tuti hülyének nézett,ahogy viygorogva integettem neki,pedig egy méterre állt tőlem,a potya unicum,amit a balkan fanaticos hapsi kért tőlünk,aki amúgy nem túl szimpatikus,a Quimbycuccokat áruló tag,aki  még most is tök jó fej,a 2500forintos quimby pólóm,mert hát hiába csináltam egyet magamnak,támogatjuk  a zenekart.jó volt megint Biával átélni ezt az egészet és egymásba borulva énekelni a most múlikot.szóval,nem ragozom,kibaszott jó volt.





4 megjegyzés:

  1. csak annyi, hogy AAA. (az első kép alapozta következő kérdésemet: összvissz te meg a barátnőd vettetek részt a koncerten, VAGY MI? :D)

    VálaszTörlés
  2. félórával előtte letáboroztunk az első sorban,míg Tibcsi hangolt,és egy laza"hé,Tibi,pózolj már be légyszives"-sel elvolt intézve a dolog:D

    VálaszTörlés
  3. Na, most már biztos vagyok benne, hogy te voltál mellettem a koncerten, kedves indiánlidérc....!:)))

    VálaszTörlés
  4. és héTibi pózolt vala, glóriával feje fölött. :D

    VálaszTörlés