vasárnap, június 17

ha jól tudom,az utolsó,Quimby koncertes bejegyzésem óta 15 nap telt el.csak hoyg tudjátok,mindennap feljöttem és elkezdtem valamit pötyögni de egy sornál sose volt terjedelmesebb mondanivalóm.talán most sincs,talán csak összesűrítem az elmúlt kéthetet.de inkább beszámolok,és megadom a módját az egésznek.
olyan egetrengető dolog azt hiszem,nem is történt,vagy már nem emlékszem rá.de ha enm emlékszem,nem is volt olyan nagy cucc.volt elegáns fényképezkedés,sok táncpróba,tabló festés,pince buli,rohanás,ölelkezés,nyakbaborulás,sírás,osztálykirándulás,tóban fürdés,vizibiciklizés,csónakázás,nicolaus ivás málnásüvegből,taxizás,keményen laza kilépő felmérők és ma hajnalig tartó első bál.
szóval kicsit részletezzük is  a dolgokat,pl az osztálykirándulást.nem volt valami nagy durranás,nem igazán élveztem.ez volt az uccsó közös kiruccanás,és ahhoz  képest,lekvár volt az egész,kivéve azt a kb egy órát,amit a hinta mellett töltöttem gitárral a kezembe,és énekelve.de megtanultuk,hogy a multivitaminos málnával kevert nicolaus nem is olyan rossz,és tök ártatlanul néz ki és azt is lehet úgy inni,mint a csapvizet.a tanulság az egészből kb. ennyi.
előtte szombaton meg bányabuliztunk a kövesdi bandával,amit már egyre jobban kezdek megkedvelni,bár kikurt fura,hogy a tesóm volt osztálytársaival iszom meg minden,akik átlagkorban úgy 19évesek.de tökre nem érzékelem a dolgot.Peti tök finom gulyást főzött és a hangulat se volt utolsó.bár kissé nagyon megáztam,életemben először taxiztam,és arra is félórát kellett várni kint az esőn-.-de összességében nagyon jó volt.a cigifüst,a hidegbor és azok csókok.
ezeken kívül tegnapig csupa jelentéktelen dolog történt,tök szokásos szinte mind.tegnap meg 10hónap elég kemény tánc után próbabál volt.szinte 12 órát táncoltunk egyfolytában.valami naggyon jó volt.azt kell mondjam,kibaszottul fog hiányozni az egész.az,hogy péntekenként kétórán keresztül a tornateremben lépteplépteplánymegforduléptep,meg nyúúújork meg stb.tegnap sírás,ölelkezés aztán meg csapattuk.az ünnepélyes rrésze is elég jól sikerült,bár bakiztam én is és a többiek is eleget.fárasztó volt,ez ellen semmi kétség.tény és való,viszont valahogy egyáltalán nem érzékeltük azt a fáradtságot,ami  bennünk volt.a tegnap este folyamán mégjobban megkedveltem Ádámot,és mégjobban nem hiszem el,hogy utálna,bár erre rájöttem péntek este díszítés közben is.és úgy érzem,nem fogom tudni abbahagyni a táncot,de apuval ezután se szeretnék többet táncolni,inkább ne kérdezzétek,miért.
itt nálunk a suli még nagyban folyik,szopatnak,mint a borjút,és egyre jobban kezd elfogyni a türelmem.szabadot szeretnék.meleget,mezítlábas,beszélgetős hajnalig nyúló lány partykat,uszodát,napsütést,buborékfújót,meleg szellőt,délig alvást,szalma kalapot,napszemüveget.fűben fekvést,sok fotózást,barátokat,részegséget,gitározást,szerelmet,de mindenekelőtt mindenképp magában a szabadságot.

kéthónapháromnap.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése