csütörtök, május 31

mindig is tudtam,hogy az én napjaim jelentéktelenebbnél jelentéktelenebbek.és ez mai napig így is van.de mégis kezdem élvezni ezeket is.bár elég lassan megy ez a dolog is.mostanság próbálok minnél több jó programot szervezni magamnak.holnap délután táncolunk,szombaton szét Quimbyzem magam,ahogy csak lehet,hétfő,kedd Trianoni megemlékezés,szavaló verseny,meg fotózkodás is.próbálok élni,nem csak létezni.asszem kezd jól menni ez a dolog.vagyis élni éltem eddig is,csak nem élveztem a dolgot.kezdem meglelni ennek az egésznek az értelmét.
szombaton összehaverkodtam egy sráccal.enyhén jófej,elsőre kétórádt dumáltunk vele a forró aszfalton ülve.nyomta a subsribe meg a supernem,30y szövegeket.alapból amikor azt mondta,hogy hegyalja miatt fut,eléggé leesett az állam.egy új haverság kezdete.
nagy szerencsémre a 2012/2013as tanévben nyitnak kassán művészeti osztályt,szóval megvan az öröm.de valamiért kibebaszottul parázok tőle.félek,hogy kevés leszek oda,a bizonyítványom szánalmasan gyenge lesz,a rajzleckék szétvetnek majd,de legfőképp az nagy idegenségtől félek.a szlovák közegtől,és attól,hogy Peti 90kilóméterre lesz tőlem a hét 5 napjában.de mindezek ellenére valahogy biztos vagyok benne,hogy kikurtul fogom élvezni a dolgot,mert hát én az ilyesmit szoktam.csak legyen így most is.15vagyok csak,és fogalmam sincs,miképp fogom megállni a helyem a városban.kurvaizgi lesz,bár már most tök önellátó vagyok,meg állítólag rohadt talpra esett is,és ha sört kérnék a kocsmában,vagy valami töményebbet,a külsőm miatt simán ki is adnák.szóval megélünk mi majd.bublifukkot fújunk,tanulunk,festünk,utcán zenélünk és vattacukrot eszünk.
az asztalomra idetett anya egy negyvenfokos holland vodkás üveget,alján egy korty maradék vodkával.a többit a munkások kint megitták.megittam utánuk azt a kortyot.a szám zsibbadni kezdett,és lementem inkább kakaót inni és epret enni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése