péntek, április 6

jobb,ha nem is keressük egymást.

hiányoznak a régi emberek.azok,akik kitöltötték mindennapjaimat.najó,persze most is vannak olyan  tagok,akik azért ott vannak velem,szinte mindig.de az más.úgy hiszem,néhány kapcsolatom az elmúlt fél évben,legyen inkább egy évben, teljesen megromlott.olyan barátságot látok a gödör mélyén jelenleg,mint amit soha se hittem volna,hogy oda süllyed.de sikerült neki,sajna.pedig annyi közös tervünk volt.nekem még van is.de ehhez két ember kell.olyan két ember,akik legalább olyan viszonyban vannak,mint a testvérek.és ez már kevésbé van jelen kettőnkben.azt hiszem,legalább annyi jó van ebben,hogy felismertem a helyzetet.felismertem,hogy ez már nem a régi haverság.nem úgy beszélünk,mint anno.a bejövő,vagy kimenő hívásaim között nem szerepel a neve.sms-t se kapunk egymástól.nem hibáztatom egyikünket sem.talán ez az egész barátság nem is kettőnk közé lett teremtve,csak épp szívet tévesztett.emlékszem,amikor bőgve hívtam fel.zokogtam,mert annyira hiányzott.nem játszottam meg,ennek ellenére,most még megjátszani is kurva nehéz lenne.hát ja,változnak az idők...csak azt érzem,hogy jelenleg nincs senki olyan a közelemben,egy embert kivéve,akivel valami hasonlókat eltudnék tervezni,mint akkor ő vele.komolyan hiányzik.és nem ő az egyetlen.(Bea,nem,nem te vagy az,és nem is Csenge(:)
de ha már így alakultak a dolgok,azt hiszem,jobb,ha nem is keressük egymást.tudjátok,nem szeretem,ha két ember között túl hosszú a csend,és még a mosoly se őszinte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése