szombat, április 7

túl sokat gondolkodom jelentéktelen dolgokon.aztán egy idő után azt veszem észre,hogy azok a dolgok,amiken elmélkedem,nem lesznek jelentéktelenek.az életem részévé válnak.az elméleti életem részévé.mint például az eső.az eső esetében azt nem tudom, miért nem úgy esik az eső,mint ahogy a csapból folyik a víz.azt mondják: mintha dézsából esne. de a dézsából se szemenként ömlik a víz,hanem egyszerre.ez tök érdekes szerintem.vagy például én azon szoktam néha kapni magam,hogy megpróbálok a semmire gondolni,miközben arra gondolok,hogy ne gondoljak semmire.de hát akkor arra gondolok,hogy ne gondoljak semmire se.de nem ? vagy amikor elmerülök valamiben,nem figyelek,aztán megkérdik,min elmélkedem.azt válaszolom,semmin.ez szerintem lehetetlen és hazudik az,aki ezt válaszolja.így már én is egy csomószor hazudtam.azt se tudom,hogy mi fogott meg engem tegnap Alex Clare Caroline című dalában.pedig tegnap óta ezt hallgatom,a franc tudja mi okból.nem azért hallgatom,amiért Tibiéket szoktam,meg nem is azért,amiért Lovasiékat vagy éppen Slash szólóit.csak úgy mindig rákattintok a replay gombra.
és a sok más ilyen dolog mellett,ott van egy olyan dolog,ami amúgy se nagyon jelentéktelen.és ahogy egyre többet gondolok rá,úgy nyer nagyobb értelmet,vagy mit.egyre többet gondolok Á.ra.nem nem írom ki a nevét,mert már így is tökre kivagyok,ha meghallom,vagy elolvasom valahol a nevét,még ha nem is róla van szó.szóval már megint kezdek visszazuhanni.visszazuhanni belé.de ugyanakkor utálom is.úgy,mint a bűnömet,bár azt se annyira.szóval mér megint ez a helyzet.kezd elegem lenni belőle.de csak képletesen.amióta többet gondolok rá,több lett a célom,a vágyam meg minden.holnap is jó lesz felébredni.

1 megjegyzés:

  1. hu, mintha az én fejembe is belelátnál.. ezen a 'semmire nem gondolok, de így mégis valamire gondolok'-dolgon én is sokat szoktam agyalni, illetve nekem is kezdi befészkelni magát egy illető az agyamba, és nekem is kezd elegem lenni... na mindegy. tulajdonképpen nem is tudom, hogy miért írtam le ezt most ide. bocsi. talán kicsit megörültem, hogy más is jár hasonló cipőben, mint én... hm.

    VálaszTörlés