szerda, április 4

azt hiszem minden jól van.(minden tetőről látni a napot-csakhogy fessek maradjunk)lézengek egész nap.este elvágom a hosszúnadrágomat,hogy másnap valami normálisba,hozzám illőben jelenjek meg a suliban.kikotorom a kockásingemet meg  a piros harisnyámat,felkúrom a fejemre a john lennon féle szemüveget oszt aztán azt hiszem menő vagyok.(nem,egyáltalán nem hiszem azt,hogy más szemében is,de már megszokták).letudom az iskolát,aztán egyenesen beülök a kocsmába Bencével beszélgetni,vagy csak úgy simán ülni és inni a Kofolát.jobban esik ott ülni,mint itthon,a gép előtt.hazajövök ötkörül,levágom a cuccaimat,felnézek fészre,kijelentkezek chatből,aztán meg egy kicsi ideig olvasom az emberek butaságait.tanulni nem tanulok sokat.sőt.asszem szinte semmit.nem ezt nem dicsekvésként mondom.mától már emgint egy hetet baszhatok itthon,remélem,számíthatok majd Alexra.holnap biztosan.aztán meg festhetek tablót,és lerajzolhatom Emmát,a tátikát.:D
az emberek rájöttek,vagyis azt vettem észre,hogy én nem vagyok az,akinek megismertek.nem vagyok az a jó gyerek,jó kislány.tipikus rossz lány vagyok,úgy vélem.no,igen,akiben azért van egy cseppnyi jóság.azt mondják,vagány vagyok,meg hasonlók.laza,merész és talán őrült is.amikor elmondom nekik,mit szeretnék magammal kezdeni,magukban azt mondják,hogy ez hülye,mégis csak annyi jön ki a szájukon,hogy jó,ha van ez embernek ilyen korában már elképzelése a jövővel kapcsolatban.(csak nem biztos,hogy ilyenek)valaki sebész akar lenni,valaki cukrász,menedzser,fodrász,kereskedő.én utcazenész.meg ami vele jár. azt bezzeg nem mondják ilyenkor,hogy fasza,hogy nincs nagy elvárásod a jövőtől.asszem már fáradt vagyok magamhoz,és most meginnék egy sört.vagy egy fröccsöt.amúgy csak úgy zárójelbe mondom,hogy levágatom a hajam,vagány tüsire.jelenleg kb majdnem a seggemig ér.jó pénzt kapok érte,ennyi.és nem,nem sajnálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése