szombat, március 3

azt mondta,nem leszek .az.

Állandóan csak rágondolt, együttlétük minden percére emlékezett, ezerszer fölidézte a boldogság és a gyönyör pillanatait, keresett valamit, amibe belekapaszkodhat, bármit, ami reményt adhat, hogy mégis van jövője a kapcsolatuknak.


. . .


nem tudom,mire kéne gondolnom.vagyis azt tudom,hogy mindenképp valami olyanra,ami jó kedvre derit, amitől mégjobban leszek.mert ugyebár én jól vagyok,nem panaszkodom.élek,lélegzem,hagyom,hogy az űr felfalja a lényeget.amúgy meg nem.a lényeget nem.mivel nem találom,mi is az jelenleg.talán most,ebben a pillanatban a gyertya lángjaiban rejtőzik a lényeg.bár ez hülyeség.tudom,nagyon is jól tudom,hogy a lényeg,a fő-fő dolog bennem van.a szivben,vagy mi a szar az. amúgy tényleg jól vagyok,ne tévesszen meg senkit sem ez a bejegyzés,csak kicsike zavar van,meg elmélkedés.ahogy megtaláltam a fenti idézetet,ami ugyancsak a Veronika meg akar halni-ból származik,úgy hittem,megtaláltam a jelenlegi lélektükrömet.úgy vagyok,mint egy koldus.egy koldus,aki még alig egy hete boldog volt,úgy érezte,mindene meg van,érezte a törődést és azt hiszem,a szeretet is.és most pedig belekerült egy számára kissé ismeretlen helyzetbe,ahol szinte csak a nagyon ködfoltos emlékeire támaszkodhat,és bennük bizhat.azok a szavak,ölelések,homlokpuszik adnak neki reményt...minden este átgondolok mindent.vagyis csak azt az egy estét.próbálok emlékezni az arcára,a gesztusaira,és megfejteni azokat.de halovány az egész.halovány és ezért bizonytalan egy helyzet.minden új nappal egyre jobban félek.tudom,hogy holnap vasárnap,tanulok,gitározok,eszek,alszok és hétfőre ébredek.ahogy ezt a 'hétfőre ébredek'-et leirtam,a gyomromban újra ugyanazok a pillangók tértek vissza,mint egy héttel ezelőtt,amikor még csak sejtettem a dolgokat.akkor jobban estek.most nem tudom,lehetlesz- e vele normálisan beszélni.nem tudom,miért csinálta mindazt,milyen szándékkal,ahogy azt se tudom,elolvasta-e a levelet,és ha elolvasta,mit gondolt.gyengepontom a bizonytalanság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése