szerda, február 1

tudom,hogy mi hiányzott már egy jó ideje az életemből.haragszom magamra e miatt,de tényleg...az a hiányzó darabka az a quimby volt.tibiék.a borbély boogie,a sail away,a magam adom,a pedofiling,a taxi,a kávéház meg a többi.annyira hanyagoltam,tejóég.
mellékesen meg...."Mindenki különc, és pontosan ez a dolog lényege. Ünnepelnünk kellene az egyediségünket ahelyett, hogy szégyenkezünk miatta. Mindnyájunknak megvannak a magunk hóbortjai. Az emberek sokat ártanak maguknak azzal, hogy igyekeznek elrejteni önmaguk elől valódi énjüket pusztán azért, mert félnek attól, vajon mit gondolnak majd róluk a többiek."
(Johnny Depp)

amúgy van még egy dolog,ami hiányzik.de arra még kicsit várnom kell...az pedig a nyár.az előz idézetet valahogy azért is raktam ki,mert néha úgy érzem,hogy azt művelem.de végül is rájöttem,hogy igazán önmagamat csak nyáron,esetlen a tavasz melegebb időszakaiban tudom adni.nem tudom miért...de talán az is közbejátszik, hogy télen hosszúnadrágban kell járnom,a szines,török gatyák ilyenkor ott rohadnak a szekrényben meg minden. nyáron nincs suli,nem kell megfelelni csak a saját szabályaidnak,és nincs milyen szabályzathoz tartani magad.nyugodtan kifesthetem a körmöm barnára,ráírhatok bármit,hordhatok sok-sok karkötőt,kifesthetem a szám tűzpirosra.a csizmáimat eldobhatom hett,a kesztyűket úgy szintén. meg hiányzik  a kinti vizipipázás,az országúton fekvés,a tornacsuka,a vizes haj.szóval...szeretnélek már nagyon nyár! jöhetnél lassan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése