péntek, január 27

ma megkérdeztem néhány embert arról,hogy megesett e már velük hasonló eset,mint amilyet az előző bejegyzésben emlitettem. a nagy része csodálkozva nézett rám.nem értették az egészet.nem értetették,hogy hogy tud olyas valaki hiányozni,akit még csak ismerni se ismersz.lehet,hogy hétfő előtt én is tök durva pofával bámultam volna rá arra a valakire,aki ilyesmit kérdez tőlem,de ebben az elmúlt kb.4 napban rájöttem,hogy az ilyen előfordulhat.a fura az,hogy amikor én tegnap azzal a személlyel irtam,akihez kapcsolódik az egész,valami olyasmit irt,hogy azt érzi,mintha megtalált volna magából egy olyas valamit,ami eddig nem hiányzott,de mióta ismer,hiányzik.érdekes embernek tűnik,ami jó jel.szeretem az érdekes embereket.idő kell hozzájuk,hogy megismerjük őket kicsit alaposabban.sok meglepetést tartogatnak és általában mindig kellemesen csalódok bennük.egy kisebb kaland .(vágjunk bele a lecsóba.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése