vasárnap, február 26

mellém zuhan a tegnap.jaj,ne!

szombat volt.negyed8kor keltem,egy órára rá már kiöltözve,de borzosan(!) álltam a kultúrház előcsarnokában és vártam az utasításokat.már akkor előre szidtam az egész napot.amikor ránéztem a vendég listára,és átfutottam azon a közel 2OO néven,arra jöttem rá,hogy magamon és a segítő társaimon kívül túl sok embert nem ismerek.kicsit kétségbe estem,megijedtem a túl komoly,öltönyös tagoktól,akik egy része undorító érzést váltott ki belőlem.a túlzott inteligencia,a nagyzolási hajlam és még sorolhatnám hogy mi.egész nap megittam olyan jó 5 csészényi kávét,bár hogy lófaszt se segített,az biztos.szaladgáltam,mint a hülye,öntöttem az üdítőket,a vécére jártam papírt ellenőrizni,nehogymár valami.koszos  tányérok után járkáltam,mosolyogtam,jópofiztam,bevágtam a visszafogott,aranyos kislány képet,kedvesen fogadtam a gratulációkat,mosolyogva válaszoltam a buta kérdéseket feltett embereknek,aztán 5O percig megpihentünk,letelte után mindent újra és újra éltünk.abból a hülye kócerájból úgy 5után értem haza,tök fáradtan,de legalább az egész napot egy jó nagy röhögés zárt,és még hortenziát is kaptam az előadást tartó doktor úrtól.jeeee.mikor hazaértem,befejeztem,amit anya elkezdett...letöröltem még a port,és leültem egy cseppett a gép elé,majd úgy egy óra múlva hivott bence,hogy lefutottak kiskövesdről szerdahelyre,itt vannak előttünk,menjek ki.tiz perc múlva kint voltam.szokatlan volt ez az egész,sose jártam ki.sose.már akkor éhes voltam,de nem ettem,nem is tudtam ránézni a kajára egy ilyen nap után.éhesen,borzosan,kopott farmeresen,fáradtan,kedvetlenül másztam ki a faluba.vissza már teljesen más bandával jöttem.de azt vaahogy jobban is élveztem.belém tömtek egy szelet pizzát,és megittam egy pohár kólát,csak hogy növejem a napi koffein bevitelemet.cigifüstöstől büdösen hazavánszorogtam,miközben az a rohadt ördöglakatot akartuk szétszedni és ha az sikerült,összerakni.több kevesebb sikerrel.
a szokatlanul sok koffein ellenére,simán elaludtam,bár elég szarul voltam,sanyi elmélete szerint pont az éhség miatt.mig el nem aludtam a holnap járt az eszemben.a hétfő.óóóóhmájgád.sdfghjklkjhgfdspoiuztwerz.a gyomromban tegnap estétől pillangók repdesnek,vagy mi.hajnali egy körül,abban reménykedve,hogy már van 7 óra felkeltem.rosszul voltam.a gyomrom totál kiborult szerintem a hanyagolása végett.szóval fogtam magam és lemásztam a nyikorgós lépcsőn kürtöskalácsot enni.hát,túl sokat nem segitett,de azért elaludtam és kb. fél8tól már megint fent vagyok.fantasztikus.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése