vasárnap, február 26

megállapítottuk:ma sötét volt.sötét,ahhoz képest,hogy tegnap még sütött a nap.a sugarai felé fordítottam a fejem,és éreztem a meleget.de főleg tegnapelőtt.akkor a legjobban.amikor a kissráccal botorkáltam haza hittan után.na,talán akkor volt a legmelegebb.mellékes,mert ez a mostani állapot is egész jó.már most azt mondjuk egymásnak,meleg van.meleg,2-3 fok.de akkor is.
a Nap felé fordulni jó érzés.valami mód reményt ad,vagy mi a manó.vagyis néha.olykor nem veszem fel,hogy mi van,de mostanság jó érzéssel tölt el,és megmosolyogtat.ennek csak örülni tudok.
de a pénteket nem igy terveztük szerintem.mármint tök faszás volt,hogy 5 óránk volt,aztán fél3ig csak tengődtünk a suliban.én sört ittam,mások sanyi haját vasalták,a tanárok pedig a folyosó kellős közepén szivták a vékonyhosszújukat.aztán meg minden egy cseppett elromlott.megjelent a tánctanár,és valahogy az a nagyon jó kedv,ami a tánc előtt megvolt,elszállt mindenkiből köbö úgy 5 perc alatt.most már nem ádám számolta a perceket,hanem én is,vele együtt.bár rájöttünk,hogy az egész felesleges volt,még úgy egy jó egy és fél órát vártunk a szüleinkre a kissé hideg,zord,mára már unalmassá volt folyosón.mindegy,túléltük,és lesz ennél rosszabb...:a magassarkús,szoknyás táncpróba.csak előtte még magassarkút kell vennem,mert tornacsukákon kivül túl sok lábbelim nem sűrűn van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése