péntek, november 25

elvesztettem sanyival egy fogadást,ennek köszönhetően egy tök primitív medált kellett magamnak sinálnom és péntekenként hordanom azt.hozzáteszem a medálon ez a felirat áll: Shut up 'n' kiss Me.végülis,tudom miért péntekenként fog ez rajtam lógni,de akkor is primitív és ....aztán beával megynyertem egy fogadást aminek köszönhetően nem lesz semmiben sem részem.nics mit mondanom most,rohadt fáradt vagyok,ma elmentem rajzolni,ami nem ment,találkoztam azzal az emberrel,aki melett félek megszólalni,miközben a rajzaimat kémleli minden szemszögből és elemzi azokat.nézte is ő jimbot meg ameliet.azt mondta jók.mégisúgy éreztem,minthha az ellenkezőjét mondta volna.fejem hajtom ez előtt az ember előtt.iylen pontossággal,odafigyeléssel doha senki nem figyelte meg  a rajzaimat,félelmetes,dekomolyan.és még most se múlt el  a fáradtságom.hátbucsúazuniverzumtól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése