vasárnap, október 2

szóval....végre vége.ennyi a kapkodásból,ennyi a 'nem alszom,mert dolgom van' állapotból,nincs az,hogy sietek haza,mert megkell még egy csomó dolgot csinálnom...tegnap volt mindennek a vége.
pénteken 2 óra tánc után,ami hozzáteszem nagyon jó volt,és imádok Ádámmal táncolni,és nagyon jó fej is (:,szóval tánc után a falu közepétől gyalog,véres lábbal,felmentem a kastélyhoz,ahova apa küldött,hogy menjek segíteni.ott voltam vagy két órát,bár semmi hasznomat enm vették,szerintem.aztán szintén véres lábbal haza másztam,félúttól már mezítláb,koromsötétben,neonok nélkül,kutyaugatásos estén.rémisztő volt,enyhén.szóval úgy 3 km-t gyalogoltam kínlódva,a lábam miatt.hazaértem,rögtön ruhákat keztdem varrni a tegnapi bemutatóra.4 ruhából csak kettő lett,ami kissé elszomorít,de mindegy.12körül vetődtem az ágyba,de még ott is azon gondolkodtam,hogy fogom megoldani azt,hogy egyszerre ékszereket áruljak,készítsem a modelleket a
bemutatóra,fotózzak,és még jól is érezzem magam.nos,ez úgyahogy sikerült,bár mindenki észrvettem,hogy ide-oda szaladgálok,embereket keresve,zenét rendezve,meg minden.akartam még Tomiékkal is dumálni,de még azt se tudtam.oylan hamar elhúzták a csíkot,amilyen hamar csak lehetett.ehelyett röhögtem egy kurvajót a szlovák kilencedikesekkel,ami tök pozitívan hatott rám.apám nem kell mondanom,részeg volt,mint állat.az osztálytársammal telefonált,csak úgy viccből,és hordott össsze minden hülyeséget,én meg szégyeltem magam miatta,de azt mondta mindenki,tök jó fej apám van...hát,na mindegy.végül a divatbemutató elég jól skierült,bár a második menetnél ráléptem a ruhámra...az ékszereim is nagyon jól fogytak,durva 51 eurót kerestem pár óra alatt,ami valljuk be,nem semmi.sajnos képekkel nem nagyon szolgálhatok,csak egyel,és azon is csak én vagyok :D
ó,és tök jó,kedves hoocy társam,ugyanolyan géppel fogunk menőzni :D

1 megjegyzés:

  1. 1. dászípvagy Mesi. :D
    2. mostkomoly? :D az MENŐ. akkor tudsz referenciával szolgálni, jól működik a masina?:D

    VálaszTörlés