szerda, szeptember 28

láttam magam 10 év múlva.vagy fiatalabban.megálmodtam magam,ha lehet egyáltalán ilyet.de láttam,hogy fogok kinézni,meg minden.nem tuodm leírni,de valami kurva jó volt.még mindig itt van bennem az az érzés.raszta barátom volt,és elutaztunk fogalmam sincs,hova,csupán egy hátizsákkal.messzemessze.jóvolt.nem bánnám,ha valóban így tengődnék pár év múlva.
amőgy meg nem avgyok oylan jól.tgenap suliból hazajöttem.szarul voltam.most már jó,de állítóag elkaptam vmi tetű vírust.de legalább hazsnosan tölöttem a tegnapot és a mát is. vagyis eddig úgy érzem,hogy hasznos.varrtam a ruhákat,összefestettem őket,zsugorkáztam,meg gyurmáztam.csináltam egy kurvajó óriás fúlcsigát.vagyis kettőt.de mgé csinálok többet és nagyobbat.holnap már megint suliba kéne menni,és újra átélni azt a tetű csütörtöki kémiát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése