szerda, október 5

őszintén kéne beszélni.vagyis írni itten' mindenről.de valahogy most nem jön az igazság.ja,néha fáj.most nem fájna,de valószínű,hogy benneteket nem akarlak tömni a hülyeségekkel.visszhangzom.kongok az ürességtől.a szívem dobogása háromszor hallatszik.
újra elolvastam a régi bejegyzéseimet.rájöttem,hogy ez volt a mai nap folymaán a legnagyobb hülyeség,amit elkövettem.rájöttem,hogy mára egy nulla vagyok.lelkileg,meg minden.holnap csütörtök,ami elönt egy kis boldogsággal.de csak a délután. a héten 3jó dolog van,amit várni szoktam.a heti két zene órám/direkt nem írom azt,hogy gitár,mert már van dob is./ és a pénteki két óra tánc.írtam ma egy sms-t Nó.-nak,hogy hiányzik,de nagyon.sírtam is.igen.B. is nagyon hiányzik,ma írtam is vele erről.az előbb Nó. visszaírt,és mintha olvasna a gondolataimban.összekéne valamit hozni szombatra.hiányoznak a régi napok.emlékszem,havonta akár 2szer is lejöttek Tolcsváról,és az valami kurvajó volt.és már hónapok óta semmi.nagyonrégóta semmi.nem állapot.
aztán meg...imádom Palya Bea hangját,személyiségét,és úgy,mindent,ami hozzá fűzhető.nagyon.
gondolkoznom kéne már valamikor.azokról a nagy dolgokról.olyanokról,mint például ez az életnek nevezett akármi.leülni egy fa alá,és már végre oylan dolgokon elmélkedni,amin érdemes is.valahogy ezért szeretem az őszt.azért,mert rámhoz egy bizonyos állapotot,hangulatot.ilyenkor szerintem valahogy mindenki bölcsebbnek hiszi magát.
büszkén jelentem amúgy,hogy két jegyet javítottam a fizika belépőmön,és a stílusváltásom nagyon jól műkszik,és elértem azt,hogy az érdekel engem a legkevésbé,hogy a többiek mit gondolnak a külsőmről.ideje volt elérni ezt a szintet.
hiányoztok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése