szombat, október 15

most nem kezdem el ecsetelni,miért halt ki ez a szar blog,úgyis magad döntenéd el az okát.hivatkozhatnék én itt akármire.nem kéne erőltetni ezt az egészet,annyi a véleményem.tökéletesen üres vagyok,már ha hányék,akkor se jönne semmi.szófosásom is ritkán van.gondolat meneteim inkább.főleg péntekenként.amikor 2 órán keresztül az jár az eszembe,hogy mi lenne,ha most...és mindig átölel,fogja a kezem,meg minden.talán mi vagyunk az a pár,akiről azt hiheti a tanár,hogy lesz valami köztük,de lóf*sz.barátnője van.és az nem én vagyok.jobb szeretnék nem csak táncolni vele.de megint csak még egy tánc.
egyébként most néztem ki az ablkaon.esik az a tetű eső. bár nem is szidom,mert már hiányzott.kint köbö mínusz 120 fok van.ezt állapítottam meg,amíg kinyitottam az erkély ajtót,hogy bevegyem a tegnap éjjel kitett uzsonnámat.ééés,ebben a pillanatban láttam meg ez éven az első cinegét.mindjárt dél,és én úgy jöttem fel reggel,hogy összepakolok a szobámban.de még mindig minden ugyanúgy hever.
tegnap éjjel mellesleg megnéztem az amelie csodálatos életét.és hú,de kibaszottul jó film.úgy aludtam el,hogy vogyorogtam,mint a hülye,de közben meg sírtam volna. ez egész történet meg minden tök jól ki van találva.
aztán meg... beletörődtem,hogy komolyan nem leszek itt november 12-én.ez a tudat amúgy is erősebben élt bennem,mint az,hogy ott leszek.nincs már küzdőtéri jegy,ülőre meg nincs pénzem,és amúgy is,ki ülne végig egy ilyen koncertet ? anyáékat már ezzel nem is baszogatom,mert tudom,hogy ez őket érdekli a legkevésbé.és én meg már nem törődöm ele,de kurvára baszogat a tudat,hogy itthon fogok ülni.KIBASZOTT JÓ LESZ!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése