kedd, október 18

nos,azt hiszem jó úton haladok.vagyis a felé,amit elszeretnék érni.röviden annyi,hogy megnyertem egy nemzetközi fotópályázatot,és még a magasan értékelt fotók közé is bekerült az egyik képem.csak durva 768 képből :'D
pénteken egyébként voltam templomban.de csak fellépni és koncertet hallgatni,ami amúgy elég jól esett.csakhát az egyik kórus darabot,a padok között elkezdtem énekelni,mivel táborból ismertem a szöveget meg minden.mellettem ült egy székkel a gitártanár Bé,aki tegnap azt a kérdést tette fel nekem,hogy nincs e kedvem a zenekarban énekelni.:OO szólóban,teljes zenekaros kísérettel.ennek elment az esze :D mert hogy jó a hangom és még falsnak se fals.hát,azt se tudtam,hogy most röhögjek e vagy ugassal a röhögéstől :D és még az énektanár is beakar tenni a kórusba.ezekbe mi ütött ??
kedd van.reggel fagypont alatt a hőmérséklet.ma nem vettem fel harisnyát,fáztam is rendesen.első óra kémia,ahol azt éreztem,hogy mégse annyira sötét bennem minden e tantárgy terén,de azért százágra se süt benn a nap.ma angyival arról dumáltunk,hogy gimibe szarjam majd le az oylna tantárgyakat,amikből úgyse érettségizek.ne izgasson a bizonyítvány,meg ilyesmi.jó ez a nagyi,és még a borsófőzelék is k*rva jó volt.mentát is kaptam meg más finom teát.
épp az előbb főztem le az első csészével.a beledobott kockacukor már rég elolvadta tea meg még rohadtforró.ezt de utálom.sikerült már ki is öntenem.azt a tetű bemutatkozást is sikerült már megírnom,ami a rólam szóló cikkhez kell/fuckyeah :D/mostanság eléggé menő vagyok. cöhhh.csak ez nálam nem húhadejó.
a magyar nyelvből feladott házi feladatok már komolyan az agyamra mennek.minden órára írj fogalmazást.hát már a tököm tele van,de igazán.najó,nem mintha itthon írnám őket,vagy sok időt vesznek el az életemből,de normális ?
amúgy most jöttem rá,hogy mennyire szeretem a menta teát.tök jó az utóíze :D naaa.
a rajzommal jól haladok,bár annyira nem hasonlít,de bevágok egy büszkefejet,mert hát ez az első olyan portrém,amire nem 10 percet szánok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése