vasárnap, október 16


nem,nem ti vagytok hülyék,csak én válogatom túl gyakran ezt az egész blogkinézetet.
három árva napja kaptam meg az amelie csodálatosélete c. filmet,és sikerült oly annyira belebolondulnom,hogy e három nap alatt három alkalommal néztem végig mosolyal az arcomon.a mait megfűszereztem egy kis rajzolással is.a héten rajzolt kezeket már sikerült elhagynom,szemeket meg nem akarok rajzolni,szóval jött egy ötlet,hogy rajzoljam má le ameliet a karamell törő kanalával meg a nagy fekete szemével,vigyorával.szóval most ezen dolgozom,bár még sose rajzoltam ilyesfélét.megígértem magamnak,hoy befogom fejezni,nem mint a többit.szóval MUSZÁJ befejeznem.

amúgy égnek a gyertyák.szépen.rég gyújtottam már.nagyon rég.az asztalaomon két darab van,de ég ez a tetű asztali lámpa,mert ugyebár szlovák házit kéne írnom,de még egy sort se voltam képes leírni.egyébként a mai terveim közül nem sikerült túl sok mindent megvalósítani.talán annyi volt az egészből megvalósításra kerülő,hogy felkelek.ja,meg piacon is voltam,kabátot is vettem,meg bársony/vagy mi a szösz/ töröknadrágot,ami elég menő az én szememben.najó,annyira nem is.
a léyneg a lényeg,hogy mostanság igencsak motivál ez a film.anyának elkezdtem mesélni,a történetét,és rájöttem,hogy kibaszott nehéz elmesélni röviden.

3 megjegyzés:

  1. Igenigenigen! annyira csodálatos. Az eleje az egyik legjobb. Ezt a három dolgot szereti és ezt a hármat nem. A narrátor is jajj. Olyan jó így is olvasni róla :)

    VálaszTörlés
  2. A kedvenc filmem..!
    Vagy ez egy életérzés..?

    VálaszTörlés