szombat, október 15

miről írok én egyáltalán?

azt kell mondjam,ahogy az előbb átváltottam ezt a blogstílust,kicsit megijedtem.amúgy se nagyon tetszik,de egy valamire jó.ledöbbentem kissé,miylen bejegyzéseim vannak.fogalmam sincs,miről írtam a múlthéten,és egy hónappal ezelőtt.nem tudom,mi a szar történt velem.mindig csak az ősrégi bejegyzéseket olvastam eddig vissza,de belekéne ez nem oylan régiekbe is.najó,az lesz a legjobb,ha hagyom az egészet,és a saját írományokat meghagyom nektek,és nem magamnak.amúgy tök menő,hogy lehet váltogatnia blogkinézetét.mlg magazin kinézete is lehet.űberkirály.
és oylan,mintha sütne a nap.de mégsem.olyan,mintha kakót szeretnék inni,de mégsem.olyan,minta elszeretnék szívni egy slukkot de mégsem.olyan,mintha elkeéne mennem kvimbire,de tényleg.olyan,mintha hagyni kéne ezt a szar blogot megdögleni,de tényleg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése