szombat, szeptember 24

az előző bejegyzést szerda délután nagyon gyorsan töröltem.nem akartam,hogy az érzékelten osztálytársaim rárontsanak a blogra,és az egész iskolának elhíreszteljék,mi a szitu nálam.
főleg így,hogy már magam se tudom,mi a frászt akarok.najó,most perpill elmenni valahova és pipázni,sört inni,nevetni.de ez mellékes.tegnap elkezdődtek a táncpróbák.mint minden,az is gonddal kezdődött.félháromkor a másik iskola diákjai már bemelegítést tartottak,mi pedig még szlovák órán untuk az agyunkat.aztán nagy nehezen elengedett minket,de aztán meg jött a szlovákiskola igazgatója,aki elkezdett pattogni,bár nem hallottam,hogy mit,de mivel a csoport másik része megfordult és vissza ment,mentem én is utánuk,de nem is tudtam,mi a helyzet.aztán közölték velem,h mit mondott,megfordultam és bevágtam neki,hogy ez van,haver,nekünk már átkell mennünk.aztán meg még tőlünk kért elnézést.-.-' de hogy szlovákul mindig nekem kell kinyitnom a pofámat,nem mer senki se megszólalni,az már gáz.
félórás bemelegítés után,csurom vizesen elkezdtünk bécsi keringőzni,mambózni meg azt a másik léptepvissztepalaplépésléptepelni.aztán odakellett állnunk a választott partnerünkhöz.odamentem,valamit makogtunk ott a táncról meg minden...és rájöttem,hogy csak tőle és egy másik sráctól vagyok csak alacsonyabb.minden fiú törpe.arra is rájöttem,hogy az Ádám tök jó fej tag,táncolni is tud...csak ne nézne mindig a szemembe.én nem tudok az ő szemébe nézni.nagyon nem.röhögnék,zavarba jönnék...komolyan bizonytalan vagyok.egyszer érzem azt a valamit,másszor meg minden tök közömbös.
a mai napom azzal telt,hogy zsugorkáztam,porttöröltem és vártam,hogy hívjon,vagy írjom már valaki,hogy menjünk ki.de semmi.holnap nagyihoz megyek varrni,mivel 1-án divatbemutatóra kell ruhákat varrnom,vagy mi a szösz.és 1-ig még van 20 ékszert kell gyártanom.jólesze.
és jepjepjep.végre a gépemben van az összes kvimbi album. *-* tenksz Noi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése