szombat, szeptember 24

:@ kurvára elegem van abból,ami itt kint,a teraszon folyik. erősen reméelm,hogy soha többé nem hívják meg a szüleim ezeket a bizonyos embereket ide.szánalom,és szégyen.semmi több.se már én nem szólok semmit.anyunak ugyanez a véleménye,apám meg kurvára élvezi ezt az egészet. -.-
írtam ma a csajnak,aki remélhetőleg úgy 9 hónap múlva berasztázza majd a hajam.még nem írt vissza,de nem is várom,h még ma válaszoljon.
éséséséss....úgy döntöttem,stílust váltok.mármint egy picit.amennyire tudok.egyszínű,egyszerá,kicsit hosszabb,barnás,narancssárgás,szóval földszínű pólókat vásárolok mától,harisnyákat és töröknadrágokat.no meg hosszabb szvettereket,bakkancsot,és sálakat.mindigis ilyen stílusban szerettem volna tengeni,de eddig mindigg besikerült kevernem pár más dolgot is...

ez a bejegyzés nem rám vall.nem nagyon érdekel,hogy mi van rajtam,de na.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése