szerda, szeptember 21

a p*csába,a p*csába,de komolyan abba !olyan jó volt úgy olvasni Hoocy és Médea bejegyzéseit,hogy én nem vagyok ugyanabban a szar,agyonbasztak egy jóadag szerelemmel helyzetben.és most egy cipőben vagyok veletek.amikor jött az ötlet,hogy hívjam el táncpartnernek próbabálra,egyszerűen írtam neki egy levelet,hogy jön-e egyáltalán meg stb...visszaírta,hogy majd megbeszéljük.aztán ma láttam,hogy jön ki a szlovák iskolából a folyosóra.és elfogott az az érzés.mit tudom én,milyen az.de most idegesít.utána meg jött Bence,bólogatott.ez azt jelentette,hogy igen,táncol velem.aztán elmentem hozzá,bár kétszer megpróbált megakadályozni a földrajz tanárom,de komolyan odamentem,és bevágtam a vigyort.ez se kellett nekem.ilyet már rég éreztem.a kurvaég. :Segyébként holnap lógok a suliból,és szerdán is.jóe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése