kedd, július 26


a zenelejátszóm összeállított egy top huszonötöt,ami a leggyakrabban hallgatott dalokból szerkesztett össze,de valahogy kicsit meglepődtem a sorrenden...az első helyen a hiperkarmától az üres.a listán nagyrészt Quimby dalok foglalnak helyet,aztán hiperkarma,30y meg suhancos dalok.mostanság rengeteget hallgatok beck zolit.főleg így,hogy vele álmodtam egyszer.meg a rózsaszín zoknijával :D "királyok vagytok bazdmeg" *-*tegnap vonzottuk a bajt.majdnem verekedésbe keveredtünk egy hangos kiabálás miatt.miközben a szóváltás bonyolodott,és a békejeles nyakláncomat szorongattam,és kértem John Lennon-t,hogy légyzsi,most segíts! és segített is,egy kézfogással elvolt rendezve köbö az egész.nagykövesd után meghódítottuk kiskövesdet is,ahol egy autó baleset szerintem egyetlen szemtanúi lehettünk.sajnos,a hülye fejemmel,abba is belegondoltam,mi lett volna,ha két méterrel odább állunk.....nem biztos,hogy ezt pötyögném.
de amúgy meg volt vizipipa,szeretet,barátok,jókedv meg hasonlók.jaj,és a alufólia galacsin verekedés meg felejthetetlen volt. Dave ;)
aztán meg meghalt amy winehouse.rip.jó hangja volt,szerettem a számait meg minden.üdv a Club 27-ben ,Amy ! de amúgy meg sajnálom,csak valahogy a tehetséges zenészek életében mindig felbukkan az alkohol meg a drog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése