kedd, július 26


különös,hogy az emberek,ha a buszmegállóban állnak, eljátszák,hogy telefonálnak, vagy csak pötyögtetik azt,de az biztos,hogy a mobiljuk mindig a kezükben van...magukat voltaképpen szerintem egyálatlán enm szórakoztatják,esetleg csak a körülöttük lévő emberek gondolhatják róluk azt,hogy biztos egy fontos hívást vár vagy esetleg egy kurvára elfoglalt ember.én csak simán azt gondolnám,hogy kiakar tűnni és nem akarja,hogy azt higyjék,unatkozik.már pedig ,ahoyg én észrevettem,a buszmegállóban ácsorgó emberek többsége nagyon is unatkozik.
najó,ez csak én elmélet.és az én elméletek nem a leglogikusabbak meg semmi.
mostanság oylan császkálós,haverokkal lógós kedvemben,állapotomban vagyok.de már hiányoznak Daniék.igen,de tényleg !
és most azon gondolkodtam,hogy mekkora már,hogy akármennyiszer hallgatom végig az összes Quimby albumot,egy árva számot se tudok megunni,nem tudok
még most se betelni Tibi hangjával,meg a Livius Hallelujá-jával.jaj,és amikor már az útravaló helyett,anyának azt mondom,hogy készítsen már légyszi ultravalót,akkor már tényleg az van,hogy Quimby szerelemben szenvedek.vagyis,én minden pillanatát élvezem (:
Tibi.ráadásul HÁROM ! :O *-*♥

A puritán ösztön és a szükség vezet
Szanaszét mardosom a tetemeket
Szíveket szórok a lábak elé
Mutasson utat a vaknak hazafelé

1 megjegyzés:

  1. énmár annyiszor mondtam. de imádom a blogodat. meg úgy az egészet ami vagy.

    egyébként én sosem unatkozom a buszmegállóban, mert hihetetlen, hogy mennyimennyi lehetőséget nyújt a szórakoztatásra az emberek sokasága, ahogy túláradó metakomunikációval majd orbacsapják a másikat, és lehet őket szinkronizálni a fejedben, vagy éppen megrendezni egy videoklippet az aktuális számhoz, ami a lejátszódtól megy, az utca embereinek egyszeri felhasználásával. :D

    VálaszTörlés