szombat, július 2

olcsó hippik vagyunk még te is az lehetsz...

ez már biztos.biztos vagyok benne,hogy a Republic szereti a Kiscsillagot.miért vagyok benen biztos ? tudjátok,a Republicnak van egy oylan albuma,hogy tiszta udvar,rendes ház.a Kiscsillagnak meg van egy oylan című száma,hogy van-e nálatok.nos,ebben a dalban elég sokszor hallható,hogy tiszta udvar és rendes háááz.ezen már gondolkodtam elég sokszor,de mindig hülyeségnek tartottam.lehet,hogy csak én vagyook tudatlan,és van gey ilyen szólás,vagy valami,de nekem ez a következtetésem.bocsánat,ha nem így van.
aztán meg megint találtam vicces képeket Tibiről,hála Noéminek. Fishing on Orfű koncertek. itt van az egész album,nekem a 82. és a 87. kép a kedvencem.szegény Tibi,biztos nem ez a szerelés a kedvence.jaj,és még anno,kaptam egy újságkivágást a Quimbyről
Nórától...a Kicsi országról írtak. és amikor nagyban olvasom,csöppett felháborodva ledöbbentem. a Tibi vezetésnevét egy essel írták le. így: Kis a Kiss helyett. basszus :o "letudom cikk,úgyse ismeri senki a Kiss Tibit." ó,hogy szakadna rá,az az éppen borús ég.!
éés.nem tudok mit rajzolni,nem tudok mit fotózni,nincs semmi ötlet.válság.tesóm elém vágott egy nagy rajzalpot,hogy rajzoljak neki micimackót.hát mondom ez is több,mint a semmi.legalább elmegy az idő.megrajzoltam,a háttért satírozva,grafittal,micimackóékat az esernyőben pedig színessel.bejött enikő és amikor meglátta,elkezdett ordibálni,hogy ő a
karta kifesteni Mackóékat.húsz éves,és balhét csinál ilyenből.hát....
ez a nyári szünet második napja.ahogy eddig vártam rá,most úgy nem kéne.inkább járnék iskolába,de komolyan.esik az eső,bent szól a Quimby,alkotói válságban vagyok,fáj a torkom is,takarítani kéne,a fiúk eltűntek,a gitár a sarokban...keresztanyunak kéne írnom,hogy Szabó Balázsra menjünk el... nem,sajnos nem a hegyaljára.oda anyáék nem engednek el.reménykedve várom a legújabb koncert infókat,hátha lesz a közelben valami jó,amire érdemes elmenni...amúgy emlékszem,talán 8 éves lehetttem,amikor Debrecenből jöttem haza keresztanyával,és Tokajban épp akkor volt Hegyalja.láttam az embereket,a zenekarokat...emlékszem,hogy már akkor azt mondtam,hogy ide egyszer elkell jönnöm.egyszer elmegyek és azután minden alkalommal... ♥
ahogy hullnak a virág szirmok,szeret vagy nem szeretsz ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése