szombat, július 2

ó,hogy az ég szakadjon rá azokra,akiknek épp ma kell másnaposnak lenniük. összehívom a partyt,kimegyek a bárhoz,Ádi már ott vár hót kómásan,/de ott volt!/,aztán jön Dani és a másik Ádám,akit mellesleg nem is hívtam,de jött.hát ott volt,mindegy.egyiknek másnaposabb feje van,mint a másiknak.az egyik azt meséli,hogy kell neki az a lány,akivel tegnap volt,a másik azt,hogy kilyukadt a gumija baszás közben és most parázik...jobb témátok nem lett volna ? ki se érkeznek józanodni,de ma már megint újabb bulit akarnak.én már csak attóül berúgtam,hogy hallgattam,mennyit ittak tegnap.dinci meg ki se jött,mert fáradt a tegnapi után,de ő neki legalább nem sikerült p*csát szerezni.aztán meg Dani gyanúsan lázas lett,úgyhogy lassan ment mindneki haza.haza érek,bejövök a házba,lecuccolok,szeretnék már enni,mivel ebédre csak levest ettem,mire anya megszólal,hogy kérdezzem meg apát,hogy van-e kedve grillezni.basszus,ennek is én voltam az oka,mert én mást akartam volna enni,de tudtukra adtam,hogy semmi gond,megeszem a grill kaját is,nekem nagyon mindegy.erre enikő újra felháborodott,és megköszönte,hogy elcsesztem a vacsoráját is és megint a feejemhez vágta,hogy ő akarta kifesteni Micimackót.
basszus,mindenkinek beleköptek a levesébe ??? WTF ? -.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése