csütörtök, június 30

pénteken írtam utoljára. PÉNTEKEN. egy nap híján egy hete.bár sznte mindennap feljöttem,és elkezdtem gépelni,egyszer se jött úgy,hogy azt mondanám,hogy ok,leírom,hogy mi is a helyzet itt,szerdahelyen,körülöttem.talán mert olyan napokat éltem át,amiket nem is kéne leírni.6 nap a barátokkal.de az igaz barátokkal.ez volt a legjobb.szombaton borsiban,tokaji feszten.erről ennyit,hogy megutáltam két napra a sört és a vörösbort.szalonnát sütöttünk,amit Dinci betett a tűzbe,és megégettszökőkútban mászkáltunk éjszaka tizenegykor meg hasonlók...vasárnap is körülbelül így ment.hétfő..mi volt akkor ? jajj,megnyílt a rajz és fotókiállításom. felléptünk,nagy siker volt minden.jaj,és Nádasdi Petinek én vagyok a legjobb haverja a csoportból ;) szóval,ti,ott Magyarországon,ha a mozikban a Barack liget c. filmet nézitek,és épp Nádasdi Péter szerepét követitek figyelemmel,jussak majd eszetekbe.örültem,mint majom a farkának,hogy atyám,saját kiállítás meg minden .kedden osztályt díszítettünk,énekeltünk,létráról remegve mászkáltunk meg festettünk meg amit ilyenkor szokás. a végeredmény nagyon jó lett ! aztán meg volt kedden még zenesuli évzáró koncert is,ami az én részemről elég szarul sikerült,de az E-Chat pótolt mindent. ez a suli zenekar,amiben Cseenge énekel. hátul,az összetolt azstalokon Dani,Dinci meg én nagyon élveztük. a most múlik nál a kezünkön felállt a szőr.imádom csengét,imádom,ahogy énekel. najó,de azért a Quimby az Quimby ♥tegnap meg ballagás volt. álltam mint egy cölöp a színpadon,néztem Beáékat.volt,hoyg sírtam,volt,hogy nevettem. lepergett előttem az elmúlt 4 év.minden eszembe jutott.jövőre minden megváltozik,és teljesen más lesz az iskolai év is.hiányozni fognak,de erről most nem szeretnék írni.szerettem az elmúlt két délutánt.a tegnapit,amikor csak ültünk bent a bárban,engedtük a reggaet,ittuk a kofolát meg a citromossört és nevettünk,beszélgettünk.jó volt velók már megint.mezítláb jöttem haza,mert úgy letörte a sarkamat,és a pici bütykömet aaz ünneplős cipő,ami még nem is magassarkú.de utálom.ma meg tanévzáró.most esett le,hogy mától két hónap szünet,két hónap nyár. hú.de most először nem tudok neki örülni.esetleg a késő kelésért.de másért nem igazán.délután vizipipáztunk vikiéknél,röhögtünk Ádin,mekkora egy hülye,de valahogy annyira de annyira szeretem. a cápa tüdeje nagyon adja.most pedig itthon.már hiányzik mindenki.nem lesz jó. koncertek se nagyon lesznek,eddig csak egyről tudok,és az Szabó Balázs... légyszi élet,gyere !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése