szerda, július 27

Itt nincsenek álmok...


de igenis vannak.és én vagyok az álmodó.gyerekek,álmodtatok már valaha is Kiss Tibivel ??? hú,azt a kurva,ha tehettem volna,nem ébredtem volna fel,az tuti.hogy ez az Isten,még az álmaimban is kurvajól néz ki,és ugyanolyan szívdöglesztő,mint a valóságban.:o ahogy kiszálltak a turnébuszból,és megláttam az álmamimban még igazi,tibihajú Tibit,emlékszem,először nem jutottam szóhoz,aztán meg csak ennyit böktem ki: azt a kurva ég! :o
de az iylesmit én miért csak álmodom,és miért nem képes a sors úgy hozni,hogy át is éljem ??megintcsak azt kell mondanom,hogy ami nem késik alapon,türelmes vagyok ((: és ugyebár én ezt egyszer átéltem,úgyhogy pofabefog és vigyorog =)

amúgy meg tegnap kurvasokat fotóztam,és rohadtul élveztem az egészet.nem akartam letenni a gépet,csak azért muszáj volt,mert betelt a memória kártyám.Enikő most jól teljesített,igazán büszke lehet rá a família :D a fotók kisebb részét itt megnézhetitek : http://emifotok.blogspot.com/
imádom,amikor kitudom használni a kreativitást/amiből mostanság hú de sok nem szorul belém/ a fotózásban.anyával vetettem egy csomag 12,5 x 4 méteres átlátszó takarófóliát,amit aztán rátekrtem Enikőre,és a végére valami egészen jó ruha sült ki belőle.meg aztán ott vannak a 'titkos kert a hátam' fotók is.á,az is tök jó volt.
jaj,és NAGGYON BÓDOG 45. SZÜLETÉSNAPOT APCAA!!! ♥

1 megjegyzés:

  1. hajaj de még mennyit álmodtam én a Kiss Tibivel. kínszenvedés az ébredés olyankor. még kakaóval is.

    VálaszTörlés