csütörtök, július 28

icipici bejegyzés.

reggel már félkilenkor,igen 8:30kor rázendített a szomszéd kertet kaszálni. az ébresztőm kielncre volt felhúzva,de örültem,hogy érkeztem elaludni.11kor már eltakarodtam az ágyamba,és aludni próbáltam,de mivel észrevettem,hogy még háromnegyedéjfélkor mindig ébren vagyok,kikerestem a Quimby dalokat az iPodon,és próbáltam Tibi meg a Livius hangjára elaludni,de hiába.újramegújra meghallgattam a szellőt meg szinte az összes többi dalt.hajnali kettőig csak a zeneszöveget figyeltem,ez alkalommal vagy ezredszerre.félkettő körül beültem a gurulószékembe,hátha ott jobban megy majd az alvás,de hát kurvára nem...elmondtam vagy háromszor a miatyánkat,átnéztem minden képet a telefonomban de semmi.aztán vagy félháromkörül aludhattam el,az ágyamon ülve a kispáránámat szorongatva./ezt meg csak azért csináltam,hoyg ne érezzem,hogy mennyire kurvára éhes vagyok./
azért vagy itt,hogy te légy az álmatlan párom,eleget néztelek,jöhetne már az álom,úgy várom!párámparám.
úú,rájöttem,mi volt ennyire büdös a szobámban...a tegnap esti kakaó adagom maradéka megsavanyodott :D :S
egyébként meg azért ébredtem volna 9kor,ha nem félkilencok,mert falut akartam látni.elmentem a nemrég megnyitott turiba,ahova egyébként szeretek jérni,de ez az elárusító nem a kedvencem.nem szólt végig egy szótse,és túl feszült volt a hangulat,nem is volt túl nagy kevdem így valami emisen menőt keresni,de azért 3 euróért/kb. 900 ft/ sikerült találnom két kurva jó szoknyát,ami mellesleg elég rövidke,de hát vannak jó színes harisnyák meg aztán kitaláljuk :)
voltam anyához,ott megvetettem két vékonyabb fekete filcet
meg sok rajzlapot.elkezdtem megint rajzolni meg festeni.és tök jó,mert élvezem,nem csak muszájból művelem.bár most hülyeséget mondtam,mert muszájból még soha nem rajzoltam,mert hát ugye az úgy nem buli.csináltam valami újat is,egy kicsit másat,de emesésen jót. :
oylan let it be-s,meg woodstock,meg gombos,meg quimby szöveges mindenség.na meg pisztálciás.nekem bejön.és kurvajók a színek *-*
jaj,meg voltam elköszönni a másik,régi turis nénitől,mert ugyebár már holnap bezár a bazár,és nem tudom,mikor látom újra.kedves egy asszony,de annyit bír beszélni.de élvezem,ahogy meésl,meg minden.már tudja,hogy mi való nekem,meg hogy a csili-vili csúnyaságot nem csípem.most nem találtam semmit,a maradék cula közt,de már csak ezért is megérte elmenni,hogy beszélhessek vele. tudiillik,mindig nevetek rajta,amikor meglát engem az ablakból,kijön az ajtóhoz,és azt mondja,"nocsak,nézzelek meg modellányka".vagy valami hasonló.vicces,mert töröknadrágos,borzos,rongytáskás,nagysálas model-t még soha nem láttam. :D mindig kérdezgeti,hogy na,hogy megy a batikolás ? meg minden.most mondtam,hogy menne,de nincs már egy tetű fehér anyagom se,és erre nagy buzgón elkezdte keresgélni a maradék lepedőket,de sajna már nem talált.jaj,hiányozni fog,ahogy hazafele iskolából megszólít,és megkérdi,hogy vagyok.
aztán meg pizzát akartunk rendelni enikővel,mivel egy ős se volt itthon,és iylenkor bizony meglehet engedni.de basszus,hogy nem voltak képesek házhoz szállítáani.nekem kellett újra felmennem a faluba,és várni fél órát,míg megsült az a tetű pizza./a tetű szó bizonyíték arra,hogy olvastam a zabhegyezőt.ja,és kurvajó/ és most így enikő jön nekem 4 euró 75 centtel. am meg csak hárommal jönne,dehát kiszállítás meg hasonlók.
aztaruhadt,kurvára belejöttem az írásba. úúú. na,hát akkor most remélem elolvastátok :D

2 megjegyzés:

  1. há' de még mennyire eloplvastam. annyira, hogy véletlenül kétszer kattintottam rá, hogy elolvastam. magasztos hangvételű szövegrész következik: Térdre borulok eme művészeti alkotás előtt, amit elkövetett, lidérc kisasszony. Vala... :D magasztos hangvétel vége. egyébként meg üdv a klubban, nekem már az az újdonság, ha három előtt sikerül elaludnom.

    VálaszTörlés
  2. ebben az esetben nem szerettem volna társulni hozzád,mert elég idegesítő,hogy alig alszombár ahogy észre vettem,nincs nagy szükségem az alváshoz,de mégiscsak...
    és alázatosan köszönöm,Hoocy (:

    VálaszTörlés