péntek, július 8

"Fáj téged elengedni,
de soha nem fogsz követni.
Vége a nevetéseknek és lágy hazugságoknak,
vége az éjszakáknak, amikor próbáltunk meghalni,
ez a vég. "
/Jim Morrison/

_______________
a testvérem szobájából hallatszik a zene.waterfall-t hallgat.direkt is hagytam nyitva az ajtót,had halljam.szeretem,és állandóan azon röhögök,hogy úristen,ez Peti hangja.
zajlik az élet.körülöttem,bennem.körülöttem főleg.az egyik szerelembe esik,játszik,majd rábólint.a másik magára talál,lehajol érte majd összeszedi a földről.a harmadik rájön,hogy egyes emberek,kikben eddig megbízott mekkora bunkók,és már bánja is,hogy megismerte.a negyedik meg ? végig nézi az egészet popcornnal a kezében.
nos,valahogy így áll minden körülöttem.és hogy bennem ? bennem lázadás,béke,szerelem,meg....meg élet.tervek,vidámság nem sorolom.
kaptam szerencse bambuszt és legyek ura dvd-t.ja,meg tofifeet/nem tudom,hogy a manóba kell írni/
mellesleg meg ma uszodáztam.akkora jót beszélgettünk Beával meg Kukuval.rájöttünk,hogy néhány ember eleinte teljesen más arcok mutat nekünk,mint amilyen valójában.ja,első benyomás jó legyen,aztán essünk pofára.ezazz!! csináljátok ezt gyerekek,vegyetek fel álarcot,és játszatok szentet. tök jó életetetk lesz,de komolyan. hányinger ,Jézusom!ennyit az emberiségről.
a lényeg,hogy kissé leégett a pofám,és rájöttem,hogy nem szeretek strandra járni.jó nekem a tiszapart :D
ha mindne jól megy,vasárnap Kiscsillag koncert Boldogkőváralján. szorítsatok,hogy nagyapi legalább Tokajig eltudjon vinni !
hiányoznifogHoocy. de komolyan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése