kedd, július 12


először is,van játék,mégpedig Elzánál,itt: http://in-a-leaf-house.blogspot.com/2011/07/jatszohaz.html#comments :)) megéri játszani,népes közönség !

rám ne számítsatok én eleget ráztam az öklöm.
mit csináljak,ha nem megy ??
nem megy,nem tudok felejteni.minden nap gyötröm magamat azzal,hogy ezen rágódom hosszú órákat,miközben mégrongyosabbra hallgatom a Quimby és Hiperkarma számokat.a hiperkarma dalok mgé sose jöttek ár ennyire,mint ezen a héten,ebben az állapotban.állapot? faszom.ez nem is állapot.utálom még magamnak is bevallani mindezt a szart.
most reggel komolyan csengettek a kapucsengőn.nem akarta
m fekelni,és kinézni a balkonon,hogy ki mer engem megzavarni,de ahogy kinyitottam a szemem,ezt a mondatot olvastam el elsőként: Nyisd ki a szemed,álmod itt véget ér! fél kilenc se volt,kérem szépen!.anya alig 20 perce hagyta el a házat és csukta rám.de felkeltem,kinéztem az ajtón,de láttam,hogy ezt nem kell kinyitni.de felcseszett.anya minden reggel bejön a szobámba,és mikor már felocsudok,rájövök,hogy totál nem olyan állapotban van a szobám,mint ahogy azt hagytam este.ezt szeretem egyébként,bár kissé idegesítő is.
ma meg tegnap szobát alakítottam,csakhogy valahogy eltereljem a gondolataimat,és hogy a dühömet,vagy micsodimat kitudjam verni a szögekbe.kalapácsoltam,festettem,üvegfestékezte/jó sokat/idézeteket írosgattam meg hasonlók.a falvédőm még kint szárad,de az is jól sikerült.színes batikolt,viasz rajzzal a közepében. nem túl komplikált.a szobám a jelenlegi állapotában valahogy így néz ki:
igen,majd kaptok azután is,mikor felkerül a falvédő,és teljes lesz a kép köbö.ahogy utáltam ezt a szar szobát,most úgy szeretem.
említettem,hogy kiscsillag így,meg úgy,de hát ahogy megszokhattuk,ez is kimaradt az életemből.
már nem merek reménykedni sem,mert már az is kezd állandóan fuccsot mondani,de most azt tervezem,hogy Campusra kéne mennie Debrecenbe.előtte meg tudniillik,csajos party Huhunál,ami elég vicces lesz szerintem.meg amúgy a holnap délután is elég vicces lesz,nameg jó.
lett egy megalájkos pólóm,ami eredetileg rózsaszín volt,de ma bebatikoltam és olyan menő hippi zöldes sárga lett.
weheartitmániábanszevedek,gyerekek. rengetek rohadtjó képet húztam le,és egyre nő bennem a raszta utáni vágy,még így is,hogy tudom,egy év,és az én hajam is csoda lesz.
amúgy meg..hiányzik Hoocy meg Média.
és üres a ház.

1 megjegyzés:

  1. köszi a megosztást,a szobád pedig iszonyat jó így kicsiben,jó lenne egy nagyítható kép,de hű,tényleg tök jó lehet:)

    VálaszTörlés