péntek, május 13

tegnap.


tegnap elgondolkodva ültem a szobám közepén.a tegnapi napon kérdeztek tőlem furát,és kértek tőlem vicceset.e két dologba kellet méltón belemélyednem.először a magyar tanárom jött hozzám és a mai haccacáré gálával kapcsolatban volt hozzám egy mondata,ami talán így hangzott: " Holnap /azaz ma/nagyon elegánsan kiöltözni,és nem valami hippisen!" hippisen.ezt hangsúlyozom,mert sose hippizett le egyik tanárom sem,najó,talán a rajztanárom,de ő ,maga is kissé az.még mára se tudom,hogy mire vélhetem ezt a kijelentést.talán megint csak egy újabb piszkálódás,vagy csak simán figyelmeztetni akart.? nem tudom.inkább jobb,ha nem is tudom.
a második eset pedig egy 7.es srác kérdése volt.azt kérdezte tőlem,hogy engem hippinek
ítélnek,vagy komolyan az vagyok-e.mit válaszolhattam volna neki erre ? ha azt modnom,az vagyok,akkor rögtön beállít egy drogos,füves társaság vezértagjának,és ennyi.sokaknak ennyit jelent ez az egész.de számomra nagyon más,de az a gáz,hogy elmondani nem tudom.de még leírni sem.az a helyzet,hogy ostoba szívem lustán dobban,és még keresi önmagát.keresni a világban azt az énjét,akibe beletud költözni,élni tud vele,és ismeri.végülis cs
ak 14 vagyok.túl korai eldönteni az ilyen dolgokat.
tegnap dráma előtt,mivel nem tudott eljönni Nádasdi,elmentem Noémival és Kukuval pizzára.megettem majdnem egy egész pizzát.
és még szépszoknyát is túrtam. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése