szerda, május 11


először is,a fizika felmérőből alig tudtam valamit.de ezt nem dicsekvésképp.de nem ám!
na,de most izé.arra jöttem rá,hogy nincs téma.az előbb,najó,az előbb vacsoráztam,szóval az ezelőtti azelőttkor rendet raktam a parafa faliújságomon.csak úgy zúdultak az emlékek.Quimby belépőjegy,Líviusz kicsi üzenete Muccnak/ismertebb nevén Nyünyőnek/ és nekem,és Fefe,Faszi,Líviusz,Szilárd,Dódi aláírása/a Tibcsié a Ventilátor blues-ban van.../.két republic koncert belépő,2 csík zenekar,1 magna cum laude jegy.tesótól kapott mára már porlepte üvegfestékes hernyó,balatonboglári kis könyvjelző,vagy minek is szánták azt.Van még itt titanic kiállítás belépő,5 kokárda...és egy jó tanács magamnak...: "lassíts le egy perce ember,leelőzted magad!!" bár ezt eltakarja a monitor :D de a tudat meg van.meg egy csomólom.amit csókolok.
teát iszok és kávenkyt eszek.latte ízűt,de mégsem ízlik.

amúgy meg...nem lehet mindneki mindenben tehetséges.bár az alkohol olykor mindenben támogat ;) és most jön a kérdés...és én ,na ugyan én,miben vagyok tehetséges ?nem,nem is ez a kérdés.vagyis meghagyom...de a válasz teljesen más lesz.minden ember rohadtul tehetséges.mert él.élve marad.két lábon marad ezen a földön.amikor máe szerintem a legtöbb ember nyugodtan összeomolatott volna,de nemmég járnak,és itt vanak a föld felszínén.erősek,kitartóak.meg minden.de most ennek nincs is értelme.

az elmúlt egy óra elhatározása
júliusmittudoménhanyadikai/de biztos,hogy eleji/ szabó balázs koncertre gyűjtök.nem gyűjtök,megdolgozom érte.már egy hónapja szerintem,hogy nem válalok megrendeléseket,de most újra belevágok,mindaddig,míg össze nem gyűlik az a bizonyos összeg.muszáj ott lennem,ott,tokajban,ott,hegyalján.Nórával és Eduval.ha kell,elmegyek kassára,ahol a főutcán fogok rajzolni,majd eladni azokat.fotózásokat válalok,de mostantól nem ingyen.ékszereket gyártok ezerrel,és a pólókat is megfestem,ha kell.de muszáj,hogy összegyűljön az a pénz.
és amúgy meg...nyíregyházán lesz Quimby !!! :'( sírok.megint elszeretnék menni.számatbefogtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése