péntek, május 13

ma magassarkú(?!!!) + 'ünnepélyes' hacuka.Kiskosztüm vagy öltöny,Mindegy csak ne csöpögjön.fúj.lecammogtam az egyetlen magassarkúmban az iskoláig,vagyis félúton felvett a zenetanár.Hál' Istennek.aztán GO Hollóháza.semmi kedvem nem volt. nagy felhajtás egy tizedikgyermekfesztből.még mit tudom én milyen elnök na meg annak a testőrei.hol vagyok,mama ? ez nekem olyan utálatos,nagy izébizéizécske.amikor az én esküvőiruhám is(ha lesz olyan) csak egy farmer lesz,egy fehér tornacsuka és egy feketefehér the beatles póló,és még arra a 'nagy' napra se fésülöm majd ki a hajam.rögtön bevágtak ez elejére.4. fellépőként léptem a színpadra,attól tartva,hogy elvágódom.és akkor mindenki hahaha,én meg muhaha.de nem.elmondtam,lejöttem,és fogattam az elnöktől a gratulációt,meg ilyesmi.csak hogy én le se szartam.Vitti vállán aludtam,üveges kólát kaptunk,ami miatt sokan irigyeltek kettőnket*csenge és én*és aztán támadt egy unalomelűző ötlet.rajzoljunk karikatúrákat.ezerörömmel.DDAV? höhöhöööö.orbitálisan jó.megrajzoltam mindet,közülük Dani lett a legjobb,talán mert az ő egyéniségét lehet a legkönnyebben megjeleníteni,megismerni.vagyis fordítva.aztán hazaértünk,egyenest a suli tornatermébe siettem Csengével,mint minden pénteken.csak tudnám miért járok én minidg.csak elunom a fejem,és állandóan rögögésben török ki,amint ránézek Vikire. :D
a talpam nagyon fáj.Utállak deichmann telitalpúmagassarkú!! vagy milyen.ma már sokat gitároztam,pólót is festettem,végre befejeztem,Nóra,a pólódat,de én akarom odaadni,személyesen.amúgy nekem tetszik :) Megint Kiss Tibit hallgattam,de ezt mától nem mondom többet,úgyis tudjátok.most meg..most meg Kispál búcsúkoncertet.oszoljatok már össze !!! ♥
most meg játszunk egy olyat,hogy : Azért vagy itt,hogy te légy az álmatlan párom,eleget néztelek,jöhetne már az álom,úgy várom salalalá.♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése