kedd, május 10

nem bírom már, tovább ezt az életet

Tavaszi fáradtság, nyári punnyadás
Őszi levertség, téli álom

kicsit fáj reggelente felkélni,felölteni azt a ruhát,amiben megélem a hülye valóságot,és megszabadulni az álmokkal teli pizsamámtól.bekapcsolni a rádiót,meghallgatni pontban hétkor a híreket,figyelni,milyen időt mondanak mára,és a szerint öltözni.mostanság már semmi jót nem várok a napoktól.egyszerűen nem látoma kiutat a hetekből.minden péntekem már ugyanúgy végződik...beülök a tornaterembe és nézem a táncosokat.de most ez is máslesz kissé.visszakellesz magam fogni,lesz bennem egy óriási adag gyűlölet,és ha lehetne,akkor csak úgy egyszerűen"eszembejut egy érzés gyorsan kihányom magamból"ma is ezt tettem volna,mikor csak épp egy szempillantásra megláttam azt a bizonyost.két vers tanulása közben pötyögöm ezt.ma,amikor hazaértem félhatkor,levágtam magam az ágyra,és azt éreztem,nem bírom tovább,és egy olyan tanáccsal láttam el magam,amit bár sokszor emlegetek,mindig szarok rá,jó magasról... "lassíts le egy percre ember,leelőzted magad".bár most itt blogolok,és még szép,hogy lenne más,hasznosabb dolgom is,de nem bírom.amikor belenézek a fizika könyvbe,és farkasszemet néznek velem a képletek,rosszul leszek,és már e látványtól elgyengülök.ahogy megy a Quimby válogatás,egy egy dalnál sírva fakadok,néhol pedig kicsit feltöltődöm.

a péntek délelőttöm megint versennyel telik majd...lubileumi gála.tököm tele van.
rohadtul hiányzik a társaság.a csitergős,hatfán,boldog társaság.akikkel komolyan,de komolyan elfelejtek minden szart,és megdobnak egy kis ultravalóval.talán csak a nyár után sóvárgok.mindegy,de hiányzik ez.hiányoztok !! a kurvaéletbe :@
és minden ma hallottak ellenére...görbeestet ! cigivel és sörrel a kézben. szerelmesen,zenésen,kábultan,buborékfújózósan,szabadon.igen,szabadon! fucking perfect.

bocsánat,néhol sípszó használatos.és mittudom én,miért húzta alá kékkel ... -.-"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése