kedd, április 26

amúgy tegnap írtam még egy verset,ami szerintem sokkal bénább lett,mint a másik,ami valójában még tetszik is.úgy igazán.nem tudom,miért is írtam iylet,amikor soha nem éltem át hasonlót,nem éreztem még bele...talán azért is oylan,amilyen.amolyan selejtes...de hát akkor az előbb errel a 'versről' írtam...:

Minden jó lesz-mondják lazán
te meg csak hiszed,
hisz még nem ismered,
min mész át,te lány!

Hülyék, meg buták-mind,egytől-egyig-
/bár e kettő ugyanaz/
hisz ha baj van,ők egymást
simán agyonverik.

Átéled mindezt,kín-keservesen.
ők csak mosolyognak és rávágják:
-meglátod,egyszer úgyis
jobb lesz majd neked!

Vigyorognak bambán a szemedbe,
miközben felse fogják,
mit élsz át
te odabenn.

Fejedben káosz,szíved csak úgy táncol
1szerűen nem tudod,mit akarsz,
így mindig csak:
vádolsz.

ó,hát ez nagyon amatőr!.de ma azt vettem észre,hogy egyre jobban megy a rajzolás.eltudok benne merülni,és egész jó firkák születnek egymásután,de nem,rajzokat nem töltök fel.egyenlőre.
Pofozzataok fel bajszos angyalok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése