szombat, március 26



Most is szeretni vágyott
ez a szív, csak megrepedt.
Mert mindig arra várt,
hogy a másik lépje meg.

MIKOR
Érhetek hozzád?
MIKOR
Térsz be úgy hozzám,
MIKOR
van, hogy nem félsz már?
MIKOR
Úgy várlak!
MIKOR
Nézhetek majd Rád?
MIKOR
Képzeled tovább?
MIKOR
Jössz, hogy eggyé válj?
Egy életet kibírtam,
pár hét már mit nekem.
Mert visszatért az álom,
mit sosem hittem el.

MIKOR…

Minden nap úgy kelek fel,
hogy most a vége jön.
Épp cserélném a lelkem,
de újra rám köszön.

MIKOR…

mr2 petőfi rádió hallgatói szerint az evtized 12. legjobb dala ez. én is erre szavaztam,bár a választás rohadt nehéz volt,és szerintem mindegyikre dobtam volna egy szavazatot. ♥ /egy kicsit
elszomorít,hogy a Mizu lett a 15. /
basszus,imádom ezeket a dalokat. pontpontpont,ez a sze
relem,sirály,mikor,viva la vida. ♥ és
ezek még nem is a legjobb 5-be tartoznak.
aztán meg,tudtam,hogy ha én eltervezem,hogy ki szeretnék menni,abból nem lesz semmi,mert közbe szól az időjárás.nincs az a jó idő,hogy én kiüljek a tópartra.fáznék,a hajamat fújná a szél,és a csípős fuvallattól kipirosodna az arcom.és már félhárom.holnap még rosszabb idő lesz.megmondom őszintén,nincs is kedvem egyedül sérafikálni.ha egyedül sétálok,észrevettem,hülyének néznek a járókelők.eddig nem nagyon érdekelt...
talánmajd jövőhét végefele... valakit magammal ráncigálok.jövőhéten,amikor már tizennégyleszek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése