csütörtök, október 14

101. bejegyzés

hú.most mi történt.az én életemben szerintem semmi.a mai napon kívül semmi.ez is ugyanolyan bejegyzés,mint a többi 100.körülbelül.

mai nap. kipróbáltunk egy két emberrel olyasmit,amit még soga.térdepelés :D 2 szünet végig röhögés.röhögött ott mindenki.20 perc hírnét kijár az embernek.szeirntem ennyi képet még nem készített rólunk senki.annyira vicces volt.az én szavaimmal mondva labambás.bár egyben megalázó is volt.de az csak kicsi mértékben.ma rajzszakkör és kiskukta.olyan vicces ez a szó. a rajz szakkört rendszeresen bevetem.muszáj.muszáj tennem valamit,ahhoz,hogy középiskolában elérjek valamit.most is lefőzök magamnak egy csésze forró teát és elmegyek rajz leckét csinálni.


egyébbként meg nagyon hiányzol.labamba .

2 megjegyzés:

  1. ni, ez az én fotóm! :D hol tetszett találni?:D

    VálaszTörlés
  2. ó,izé :D deviantarton :D és nem is tudtam,hogy a tiéd.azta,de kicsi a világ :O :D

    VálaszTörlés