kedd, május 18

hatalmas a szíved...*


...miért nincs hely nekem benne ? talán szerelmes.vagy nem tudom. nem tudom mi a megfelelő kifejezés erre.áá.nem hiszem,hogy szerelem.csak magával ragadott.rabjává ejtett.de ő nem is tud róla.talán.ahogy megláttam.szerelem első látásra ?? még viccnek is rossz.még azt se tudom milyen érzés.akkor hogy ismerjem fel a szerelmet? jah,tapasztalat.kösz.(bocs.értelmetlen mondatok pontokkal.)


13.csütörtök.elképesztő.magamat adtam.azt mondta xy,hogy kedves de zárkózott vagyok.na,tuti megváltozott a véleménye.magna cum laude koncert.atyám.legyen megint csütörtök.kiakarom magamból táncolni,ugrálni a lelkemet.sikítozni akarok Danival,Vikivel,Bencével Kristóffal*,Csengével és Biával.rájöttem,hogy Csenge és Bia együtt.uhh.teljesen idióta.szerintem mező misi irtó jó fej :) ( "ne adjatok többet neki inni " :D)

14.péntek. mikóháza-XI.nemzetközi gyermekfeszt. természetesen ( ;D) elhoztuk az első díjat.egésznap az előzőnap hatása alatt voltunk .pálinka dal ritmusa volt a fülünkben.a színpadon is azt énekeltük egymás fülébe.jó volt :) szeretem őket !köszi,hogy számíthatok rátok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése