szombat, május 22

csak mert kedvem van írni


csak úgy.nincs semmi mondani valóm.talán.de írok.a fülemben janis joplin hangja cseng,ahogy a piece of my heart-ot énekli.énekli ? ez szinte nem is éneklés.de imádom:) a rekedt hangja,most teljesen,vagyis nem csak most,hanem akármikor megfelel a fülemnek és a lelkemnek egyaránt.és amikről énekel.az a másik. egyszóval ,csak SZERETEM :)

idegesít.idegesít,hogy mindenki béke jeleket mutogatva járkál,amikor azt kérdezi tőlem ,hogy mi az a csirkeláb,rosszabb esetben Mercédesz jel a nyakamban és a fülemben.ébredjetek már fel,gyerekek ! attól még hogy van egy békejeles nyakláncod,aminek lehet,jelentését se tudod,csak annyit,hogy a hippik hordják,te nem leszel azzá.egyáltalán nem.ahogy rockerré se,ha tök feketében jársz,közben meg rihanna nyivákol a füledben.még én se mondom magamra azt,hogy hippi vagyok,még akkor se,ha tele vagyok a békejellel,lázadó vagyok,és békét akarok.még akkor se. nem vagyok hippi,még ha mindenki annak is néz.és még goa-s sem vagyok.szeretem a hippik életstílusát,és tisztelem őket.ahogy a rasztákat is.
még valami idegesít.idegesít,hogy azért mert hippinek néznek,már azt hiszik,hogy én 13 éves létemre iszok,drogozok,cigizek.azért,mert elválaltam az alkoholizmust előadás témának,akkor nekem nem muszáj feltétlenül inni.szánalom,már nem azért.most ennyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése