péntek, május 7

:):):):) :(:(:(:(


hjuj... de jóó ! ez az eddigi legjobb péntekem !sok jó dolog történt velem mostanság,de úgyérzem,ma volt a tetőfoka !!! bioból feleltem 1esre( magyarban ez 5nek felel meg) ,a földrajz tanár nem volt suliban(szerencsére,mert írtunk volna) ,utánna szlovák,szintén egyes,utána magyar,szintén.... uhh ! annyira örültem nekik !! .....................megtudtam,hogy végre teljesült az,amit ó régen akartunk páran 2 emberkének !!! grat !! :)

jövőhét is jó lesz,érzem ! hétfő pácin,rajzverseny(drukkoljatok,mert nem tudom,hogy a népi díszitő mintákkal mit akarnak tőlem... ) . csütörtök:talán lépünk fel a sulisok(k)al ,és lesz valami előadás is.,+ még magna cum laude koncert is !! bea,cseni,én ... jó lesz :) .péntek:irány Mikóháza !!! végre ! úgy várom,hogy lefeküdjek a színpad padlójára,és megszólaljon a sötét van,és induljon a banzáj ! egyszer próbáljátok ki,hogy milyen olyan színdarabot előadni,ahol csak magadat kell adni.többet nem akarsz majd lejönni a színpadról! esküszöm ! jó lesz ez is :)



kihagytam múltkor a keddi napot,mert akkor még nem hevertem ki a látottakat.Az iskolánkba jött egy bizonyos Gáspár Károly ,akinek a fia,Karesz,21 évesen meghalt kábítószer túladagolásban.mosolygó kék szemek.az a videó.elképesztően hatott szerintem mindenkire ! bár a kicsik nem hiszem,hogy megértették volna,de nekem a könnyeimmel kellett küzdeni.rendesen hasított a szívemben,ahogy az édesapja ott beszélt és majdnem sírt.úristen,el se tudom mit érezhet ilyenkor,amikor mesélni kell a saját elhunyt fiáról.ha valaki kíváncsi a videóra akkor itt megtalálhatja: http://www.kareszvegakarata.hu/ .de a végét csak erős idegzetű embereknek ajánlom,mert eléggé durva.látni,hogy milyen életvidám,segítőkész fiatal sráccal mit tett a drog.az édesapja ,azt mondta,hogy pár óra múlva minden oké lesz,de nálam még most se minden oké.szinte minden percben elő jön nekem az a kép.mindig.néha sírni volna kedvem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése