kedd, március 30

nosztalgia,röhögőgörcs ...


kedd van. azaz 7. óra matek kör.utána irány a bodroghoz (nem ,nem a folyóhoz) és menünk röhögni.mentünk is. először bodrog,utána kúltúrház és utánna,csak azért,hogy nehogy észre vegyen minket a zenetanár,és behívjon órára,alsó úti madárles :) még sose jártam ott 2 ennyire hülyével :D magában simán az iskolai nap is jó lett volna,de így.nagyon durva röhögőgörcsök,vihogások,zenélések ősrégi történetek felhozatala.órái volt.pár kóbor kutya a közelünkben kószált,és mi a gitárt és az iskolatáskát a madárles lábán hagytuk.annak gyanújával,hogy a kutyák elkezdenek nekünk szerenádot adni,inkább felhoztuk őket,és Peti elkezdett zenélgetni,csak ültünk a ''padlón'' és hallgattunk(Peti játszott).jó érzéssel töltött el mindez.ilyen osztálykirándulást szeretnék.tábortúz.szalonna(bár az annyira nem kéne) tárasjáték.gitár.zeneszöveg és mi meg énekeljük az adott dalt.hát,ilyen tanárok mellett csak álmodozok,sajnos.


TAVASZ !! de szeretem ezt a szót ! főleg a tél kezdetén,és közepén.utáltam a hideget,utáltam a fagyot.napszemüvegre,szoknyára,virágokra vágytam egész télen.és most megkaptam :) tök jó.! mehetünk mér végre KI fotózni,és nem a mesterséges fényekre bízni magunkat.jó érzés,hogy hordhatok törökgatyát,és spagetti pántos toppot.és nem jó érzés,hogy ennyire gyorsan telik az idő.ez előbb még csak 5 óra volt,és most , 20:01 :S uhh,fel se tűnt.


TWILIGHT!! imádom! nem tudom letenni a kezemből! irtóra a kezemben maradt:) magával rángatott egy teljesen más világba.ahol minden jól megy,ahol nem számít az igazság.bárcsak úgy lenne itt is.mostanság sokan félnek attól,ha felfedik kilétüket,már nem fogják szeretni őket.micsoda badarság ?! ki talált ki ilyesmit ? rühellem ez ilyet.de mégis sokan vannak vele így. csak tudnám miért !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése