szerda, március 31

...?



...nem tudom mi lesz belőle,úgyhogy előre bocsánatot kérek,ha nem lesz értelmes ..(köszönöm a megértésedet)

most már komolyan elegem van.kifakadtam.pedig nem szoktam.egyszerűen nem értem,miért hiszi mindig ,mindenki azt a nagy ostobaságot,hogy velem mindenki csak kivételezik mert én ''Csabi kisebb jánya vagyok''.és akkor mi van ? én is emberből vagyok ?! és ezt páran miért nem látják ? van szemem,van hajam(jó hosszú van kezem-lábam.belőlem se hiányzik a hiba.én sem vagyok tökéletes.basszátok meg! már komolyan,kezdtek nagyon az idegeimre menni.de azért a seggeteket nyaljam ki,ugye ?? (bocs)

uhh.ennyi maximalistát mint ma láttam,soha nem láttam és szerintem nem is fogok :D hogy lehet valaki ilyen .jó jó,nincs ezzel annyira bajom,csak nem tudom elképzelni magamat,hogy órákat ülök a lecke fölött,és még a szünidő legeslő napja kezdetén már megcsinálom a házit.na ez tuti nem én lennék !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése