vasárnap, március 28

Boldog szülinapot !


március 28. 13éve ilyenkor pontosan 00:46 kor születtem én..épp ma 13éve...azt mondják ,az ember saját szülinapja a legszebb,legboldogabb napja az embernek ...de én ezt valahogy nem érzem... ahelyett ,hogy buliznék a barátaimmal vagy akár koncerten csápolnék,itthon ülök és szövöm a megrendelt karkötőt és petőfit hallgatok...mint minden átlagos vasárnap,nincs semmi különbség ez a nap és a többi vasárnap közt..reménykedem,hogy atlán holnap,vagy holnapután belehet pótolni.remélem.

reggel 08:20on valamennyit mutatott az órám,csak hát nem volt áthúzva.büszke voltam magamra ,hogy az éjféli olvasás után ilyen korán felébredtem.vettem a könyvet és megint elkezdtem olvasni,de miért is ne,nem 8 óra valamennyi volta ,hanem 9 óra valamennyi..uhh.de utálom,ha átkell húzni az órát.

...várom az áprilist és a májust:fesztiválról fesztiválra megyünk,fellépésről felépésre ..az aztán élet.borsi napok ,bogyesz,LMT és lehet,hogy DMT is :) de jó lenne (de ezt már itt írtam)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése