Az egyik nap olyan volt, mint a másik. És bár hét közben nem győztük várni a hétvégét, a végén mindig csalódtunk. Aztán hétfő lett megint, és kezdődött elölről az egész. Ez az élet, semmi több. Kezdtük megérteni, miről is beszél Pierre Anthon. És hogy a felnőttek miért úgy néznek ki, ahogy. És akkor is, ha megfogadtuk, hogy mi sose fogunk rájuk hasonlítani, pontosan ez lesz a helyzet. Pedig még a tizenötöt se töltöttük be.
Tizenhárom, tizennégy, felnőtt. Halott.
tesóm bejött a szobámba,kezével egy könyvel.elémvágta az asztalra.jane austen-meggyőző érvek.nem tudtam,mit akar vele,csak bámultam rá.aztán kinyögte,hogy szeretné,hogy elolvassam.hülyén néztem rá,de nagyon.szépirodalom.erről mindig a románc,a minden szép,a szerelem,a háborús sztoprikkal megcifrázott könyvek jutnak eszembe,és mindig elmegy ezektől a kedvem.nem szeretem a szépkönyveket.a nővérem pedig szeretné,ha épp azokat olvasnám,és nem csűnya könyveket.csúnya könyveket? ugyanmár.célzott itt a zabhegyezőre,a semmire,a csikkre,a toxi komára,a tetobált lányra,a tündér völgyre,a veronika meg akar halnira,a tizenegypercre,meg hasonlók.soha nem szeretnék ezektől a könyvektől búcsút venni,hamarabb dobnám tűzre az alkonyatot.azok a könyvek hozzámnőttek,és imádom őket egytől egyig.és egyik se árt a 15éves lelkemnek,életemnek.sőt,legalább nem traktálom magam csupa románccal és csupa rózsaszín cuccal.
Mindig fontosabb, hogy valami hogyan veszi ki magát, mint hogy valójában milyen. Annak a látszata a lényeg, hogy vittük valamire az életben.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése