kedd, július 3

élvezd az életnek...

amúgy azt mondtam pénteken a zenetanáraimnak,hogy utcazenész leszek.najónem.de mi van,ha mégis?
________________________________
péntek este tizenkét eurót adtam egy liter vodkáért,amit másnap aztán az osztálytársam apja talált meg,félig tele.vagy félig üresen.ugyanaz.nem ittam sokat,mégse emlékeztem tisztán,mit mondtam Petinek a zuhany alatt háromnegyedegykor.ami azt illeti,jó indítás volt,örültem neki.páran benyakaltak.köztük Noémi is,aki persze nálunk aludt.vicces volt,nem láttam még részegen.a pénztárcámban még mindig ott lapul három szál mentolos slim,amit Bence vetetett és 16szál két óra alatt köbö el is fogyott belőle.egy szálat szívtam,mégis másnap csak a gondolatától rosszul voltam.ja,és a rockstar enegrgiaital és a kóla keveréke finom.erre is rájöttünk Ádámmal.hazafele bevágtunk még egy jégkrémet,amit hazáig ettem.felvertük az egészfalut a nevetéssel és az énekkel.de kikurt jó érzés.szombat reggel pedig már 8kor felébredtünk,aztán pedig délelőtt elaludtunk és kapkodva pakoltunk be Borsiba.egykor már Borsiban voltunk,izgalommal,meg minden.mégse sült el annyira jól,mint ahogy én azt képzeltem.de legalább Csengéékkel lehettem,már egy jó ideje nem votlam a társaságukban.tengtünk-lengtünk,a hangulat nem volt olyan,mint az előző asszem 5évben,de mellékes.
vasárnap pedig uszodáztunk,amit szintén nem élveztem túlságosan.ellenben a hétfővel.ezt a délutánt nagyon szerettem.Peti lejött egykörül és negyedkilencig fent döglöttünk a szobámban a ventillátor mellet,egymás kezét szorongatva,hülyeségeket összehordva,nevetve,csikizve,életet tervezve,megszeretgetve.
szombaton meg asszem már hatfára kell mennem.nem akarok olyan hamar.Peti nagyon fog hiányozni.egy htig kb nélküle,helyette 131 gyerek.fájófej,kimerültség,idegesség mégis öröm lesz ott lenni
.lassan háromhónap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése