vasárnap, április 29

a szarkedv meg csak egy napig tart.

a bejegyzéseim hangulatai iszonyú nagy összhangban élnek egymással.a szarkedv egy hosszú alvás során letávozott szépen az életemből és azóta tök jó minden,bár tökre felbasznak itthon...mióta tudnak Petiről,akárhova megyek,biztos Petivel megyek,mert igen,miért is ne.mondhatok akármit apuéknak,biztos randim van.komoylan modnom,fényképes bizonyítékokat fogok nekik hozni,hogy nem,nem Petivel voltam,csak majdnem.
tegnap ami igaz,igaz,Vele voltam.lebicajozott hozzám és tök jól éltünk.minden bajom,kínom,örömömet megosztom vele,és úgy vélem,ő is a sajátjait.nevettünk sokat és beakartunk szívni.de nem jött össze.egy hullámhosszon vagyunk.félháromtól úgy 7ig vele voltam,csak ültünk a padon,és megállt az idő.aztán hazamentem,átöltöztem,és elmentem szépreményekkel diszkajba.fél12kor haza futottamazzal a gondolattal a fejemben,hogy még jó,hogy ingyen jegyet szeretem,mert elbasztam volna 6 eurót a VIP jegyre-ami nem tudom mivel különbözött a sima,4 euróstól.mellékes,ott voltam,Kukuval tök jót nevettünk,elbeszélgettünk,ami már azért ránkfért:)
ma meg elmentem Alexal fotózni,vagy mi a manó.gitározás lett belőle,meg ilyesmik.vele is jót dumáltam,születtek jó fotók is,a feeling is tökre megvolt.hazafele úton pedig összefutottunk a lovasokkal,akik bejárják most ungot, berget.elkérték a gitárt a hátamról,kezembe nyomták a sörüket aztán meg énekeltünk.borral kínáltak a lengyelek,lovakat fotóztunk és rájöttünk,hogy ismerjük egymást az egyik idősebbb lovassal.nagyon adta:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése