hétfő, március 26

ma után tegnap.

kicsit időrendbenben megváltoztattam a dolgokat,de mellékes.kezdjük el ecsetelni a tegnapot.ami komoylan mondom,már nagyon rámfért.feljött hozzám Alex,bár úgy terveztük,kimegyünk fotózni,de mivel anyáék elmentek,gondoltam hazsnáljuk ki az alkalmat.szokásos traccspartinak indult az egész.ő elmondta gondját baját én is.aztán levettem a polvról a kissé már poros vizipipát.kimostam,kiöblítettem.már akkor,amikor beleengedem a vizet,érzem  azt a valami kurvajó dolgot,amit a pipának köszönhetek.mentát és almát kevertem.rég nevettem ennyit,abban biztos vagyok.sírtam,összecsuklottam a röhögéstől.mindent magamra öntöttem,kezdve a buborékfújólöttytől.szeretem azt az állapotot,amikor már leszarom,hogy túl sok mentát tettem a pipába,mert tudom,annál jobban leszek kábult,már amennyire elkábít a pipa.szerelmes vagyok a füstbe.szerelmes vagyok abba a kurva jó érzésbe,amikor beszívom,és amikor távozik belőlem a mocsok.nem tudom mit szeretek ebben olyan anygon,de nem is akarom megtudni.immádom,amikor valaki rámfújja a füstöt,vagy átfújja az én számba.aztán felhoztam egy doboz sört.megittuk.buborékoztunk,jó sokat.kiültünk az erkélyre,Alex elszívott egy cigit,és jót nevettünk mindenen.élveztem,az tuti.

2 megjegyzés: