kedd, március 20

lezajlott  a mai nap háromnegyede is.vagyis már szerintem a délutánnegyedöt már a háromnegyed részét jelenti.mindennap elönt a félelem.félek,hogy nem vesznek fel a suliba.és akkor elbasztam mindent.bár már féleg most is elbasztam. 35százalékos lett a matek tesztem,ami nevetségesen gyenge.tőlem meg főleg.abban reménykedem,hogy eszükbe se jut az országos felmérő eredményeit nézni,és simán mindenkit felvesznek,ahogy az szokott lenni.bár tudom,hogy úgy lesz,de a bizonytalanság az megvan.
ma végig hallgattam a vers-és prózamondó verseny első kategóriáját,és tök erőtlennek éreztem magam.és még végigkellett ülnöm kétszer ugyanennyit.fogtam magam,lecsúsztam  a széken,fülembe basztam az iPodot és csak hallgattam a Tibit lecsukott szemmel.sokkal jobban esett,mint verseket hallgatni.sokkal jobban tudtam értékelni.bár ezzel szerintem mindig így leszek.aztán meg előadtam az én versemet.kicsit megijedtem a túl nagy csendtől.amikor felmentem a színpadra zaj volt,mocorogtak,fel-le járkáltak.amikor elmondtam az első két sort,mintha meghúlt volna minden.csend volt,túl komoly lett mindenki.de végülis semmi képp se volt ez rossz jel.továbbjutottam,hétfőn mehetek Rozsnyóra,országos elődöntőre.most már annyira nem élvezem a dolgot,mint eddig.most már erőltetett az egész,túl sok műlik rajta.de végigcsinálom,ha már eddig eljutottam.
aztán holnap is lógok.kicsit hamar elfog menni ez a hét is.süt a nap,már a madarak is zenélnek.szinte minden jó....csak hát...vannak kérdéseim,amiket bár nem én fogalmaztam meg,megosztom.
Miért van, hogy éjjel miatta nem alszom?
Miért van, hogy nappal meg másra sem gondolok?
Miért van, hogy jött, elment, és itthagyott a szarban?
Miért van, hogy csak én látom miért vagyok bajban?
mellesleg meg,ma jöttem rá,milyen nevetségesek is vagyunk,mi emberek.fogalam sincs,mi a faszért épp ma,mert annyira nem is volt rá példa a mai nap folyamán.vagyis talán az az idiótán kedves,nyáladzó zsűritag kiválthatta,de mellékes.nem tudok példát írni,meg szerintem nem is kell,mert vagyunk itt páran,akik tudják,mire gondolok.a többieknek meg.:ne mondd, hogy nem gondoltad még,;
                                                              az emberek olyan hülyék.
végülis,amíg nem kapom meg a 'felvettek' szót tartalmazó borítékot,rajzolok,festek,énekelek,zenélek,olvasok,hallgatom Tibiéket és buborékot fújok.tudod,ez oylan utcazenész feeling.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése